سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

81 هزار نفر در گچساران واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند

فرماندار گچساران گفت: با توجه به آمار موجود 81 هزار نفر واجد رای دادن در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مناطق شهری و روستایی این شهرستان است.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، عبدالرحیم رحیمی افزود: در حدود 31 انتخابات انجام شده در نظام جمهوری اسلامی، مردم ولایتمدار این شهرستان با حضور مقتدر و حداکثری خود، همواره مشارکت پررنگی در انتخابات داشته اند.

وی بیان کرد: 99 شعب اخذ رای برای انتخابات پیش رو این شهرستان در نظر گرفته شده که از این میزان 61 شعبه در سطح شهر دوگنبدان و مابقی در روستاها شهرستان مستقر خواهد شد.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی اعتماد مردم آن است افزود: تمام مسئولان اجرایی ، نظارت و بازرسی و سایر عوامل موظف اند زمینه های لازم را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فراهم نمایند.

رحیمی ابراز کرد: رسانه ها نقش مهمی در حضور پرشور مردم در انتخابات دارند.

فرماندار گچساران گفت: اطمینان بخشیدن به مردم از روند برگزاری صحیح و قانونی انتخابات یکی از وظایف مهم خبرنگاران است.


وی ابراز کرد: رسانه ها در تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه و همچنین انسجام و وحدت ملی بویژه در ایام منتهی به انتخابات تلاش کنند.
رحیمی افزود: امت اسلامی همواره با آزادی کامل در تعیین سرنوشت خود نقش دارند و برگزاری انتخابات سالم و شفاف بیانگر این مشارکت همگانی است.

وی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات وظیفه مسئولان اجرایی نیز سنگین بوده و لازم است به تکلیف خود به خوبی عمل کنند.

رحیمی برگزاری ایجاد شور و امید انتخاباتی را رسالت اصلی دولت تدبیر و امید برشمرد.

در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی 91 هزار و 836 نفر پای صندوق های رای رفتند که از این میزان 91 هزار و 463 آرای صحیح بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.