سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی‌پوشان فوتبال رومیزی بهترین عملکرد را داشتند

آقاجانی: بهترین نمایش را در رقابت‌های جهانی داشتیم

دبیر انجمن فوتبال رومیزی گفت: تیم ملی فوتبال رومیزی با جوان بودن تیم بهترین نمایش را در مقابل حریفان به اجرا گذاشتند.

مصطفی آقاجانی در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم فوتبال رومیزی ایران در مسابقات جهانی بلغارستان بیان کرد: ملی‌پوشان شرکت در این مسابقات اردوهای متمرکزی داشتند و اعضای کادر فنی با برنامه‌ریزی که تدارک دیدند بهترین تیم را به این مسابقات اعزام کردند.
 
وی افزود: بهترین و جوان‌ترین تیم را به مسابقات بلغارستان اعزام کردیم که با توجه به جوان بودن تیم و تجربه کم آنها نسبت به حریفان عملکردشان بسیار خوب بود.

دبیر انجمن فوتبال رومیزی ایران گفت: تیم ایران جزو بهترین تیم‌های جهان است و در این رقابت‌ها نیز ملی‌پوشان مدال های رنگارنگی در بخش‌های مختلف  کسب کردند.
 
وی افزود: به ویژه بخش بانوان نمایش خیره‌کننده‌ای در مقابل حریفانشان به دست آوردند و بهترین مقام‌ها را کسب کردند. که با توجه به تجربه حریفانشان در مسابقات آینده می‌توان به ؟ بهتری امیدوار بود.
 
آقاجانی افزود: تیم ملی ایران در تورنمنت بلغارستان در بخش دوبل سوم، در میکس سوم در نوجوانان مقام دوم در انفرادی دوم و در بخش دونفره به مدال طلا رسیدیم.
 
وی گفت: ملی‌پوشان برای شرکت در این مسابقات تمرینات زیادی داشتند اما مشکلی که اکنون در فوتبال رومیزی ایران وجود دارد، به روز نبودن تجهیزات این رشته است که به دلیل تحریم‌ها تجهیزات مثل میز فوتبال دستی قدیمی است و تیم ملی که از 24 ساعت قبل از شروع مسابقات به بلغارستان رفته بودند توانستند با میزهای جدیدی تمرین کنند. و در این امکان دسترسی به چنین میزهایی برای ملی‌پوشان فراهم نیست.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.