سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثروتی: دولت باید خسارات وارده از سیل را به مردم بپردازد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه دولت باید خسارات وارده از سیل را به مردم بپردازد، گفت: جلسه هفته جاری کمیسیون گزارشی در رابطه با سازمان مدیریت بحران و برنامه ریزی ارائه می شود.

موسی الرضا ثروتی در گفت‌وگو با خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛در رابطه با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی  در کمیسیون عمران مجلس اظهارداشت: آخوندی روز دوشنبه در کمسیون عمران حضور پیدا کرد؛ ولی اظهارات وی نمایندگان را قانع نکرد زیرا او معتقد بود قراردادی که دولت قبل با شرکت صنایع رشد و آستان قدس بسته بود به نوعی قرارداد ترکمنچای است و هرگز حاضر نیستند این قرارداد را اجرا کنند.

وی در ادامه بیان کرد: اظهارات آخوندی به دلیل آنکه یک طرفه بود قابل قبول نبود، لذا جلسه‌ای به منظور بررسی قرارداد بسته شده با حضور نمایندگان آستان قدس و نمایندگان مجلس گذاشته شد و گزارش این  پروژه به نمایندگان داده شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات تصریح کرد: در جلسه مذکور  مشخص شد که قراردادها بر مبنای قانون بوده و کمیسیون عمران از مجموعه گزارشات آستان قدس و وزارت‌راه و شهر سازی یک کمیته تعیین کردند و کمیته مجددا موضوع را مورد بررسی قرار می‎دهد و هفته جاری کمیته تشکیل می‎شود  و نتیجه آن به کمیسیون مذکور  ارائه می‎شود و گزارش آن  به صحن علنی داده می‎شود.

 ثروتی در ادامه بیان کرد: قوه قضائیه طی حکمی راجع به جعلی بودن این قرارداد که عده‎ای مدعی هستند این قرارداد اصل نبوده یا قرارداد ترکمنچای بوده یا امضایش جعل بوده است، اعلام کرده که هیچکدام از این موارد صحت ندارد و بنا شد که گزارش کمیسیون به صحن علنی داده شود و در صحن مجلس بررسی شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان بیان کرد: در جلسه هفته جاری کمیسیون گزارشی در رابطه با سازمان مدیریت بحران و برنامه ریزی ارائه می شود و مورد مطالعه و بررسی قرارخواهد گرفت و در جلسه بعدی با حضور محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و اسماعیل نجار معاون وزیر کشور تشکیل خواهد شد و موارد تخلف سازمان مدیریت بحران بررسی می‎شود و به صحن علنی مجلس گزارش داده می‌شود، دولت متناسب با خسارات وارده از سیل به مردم  باید جبران کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.