سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای اصلاح هندسی در میدان آزادی

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 از اصلاح هندسی در میدان آزادی خبرداد و گفت: به‌منظور جلوگیری از تداخل حرکتی در دروازه غربی پایتخت به‌ منظور روان سازی ترافیک و سهولت تردد و اصلاحات هندسی در میدان آزادی در دستور کار قرار گرفت.

فرزاد فرهادیان‌بابادی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهری منطقه 9 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از ویژگی‌های ترافیکی این منطقه قرارگرفتن این منطقه در مسیرهای شهری است به گونه‌ای که اغلب ساعت روز معابر این منطقه متأثر از بار ترافیکی این سفرهاست. 
 
وی ادامه داد: میدان آزادی به‌عنوان دروازه غربی پایتخت یکی از نقاط مهم توزیع سفراست و ساماندهی، آرام‌سازی و ایمن‌سازی این میدان از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است به همین دلیل تنظم‌بخشی و روان‌سازی جریانات حرکتی در این میدان و ساماندهی و اصلاحات هندسی خیابان اوج ورودی به رینگ بیرونی میدان و همین‌طور خروجی زیرگذر میدان در نقطه تلاقی با بزرگراه شهیدلشگری در دستور کار قرار دارد. 
 
معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه9 ادامه داد: برای تأمین ایمنی و تسهیل در عبورومرور شهروندان مناسب سازی مقابل گذرگاه‌های عابران پیاده در این میدان به صورت ویژه در10 منطقه میدان اجرا شد. 
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام /  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.