سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

به خاطر اختلاف با مادرم روی من اسید پاشید/ پرونده در مرحله تحقیقات

دادستان شهرستان رفسنجان گفت: پرونده اسیدپاشی رفسنجان در مرحله بررسی و تحقیقات است و فعلا اظهارنظر نهایی ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین رییسی‌نژاد اظهار کرد: در تاریخ چهارشنبه ششم آبان ماه خانمی به بیمارستان مراجعه و اعلام می‌کند که در اثر اسیدپاشی روی بدن او سوختگی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: طبق صحبت‌های اولیه وی عنوان می‌کند که مادرم اسیدها را به خاطر اختلافاتی که با وی داشتم روی من پاشیده است.

رییسی‌نژاد  افزود: مجروح بعد از مداوای اولیه برای درمان بیشتر به بیمارستان شفای کرمان بخش سوانح و سوختگی منتقل می‌شود.

دادستان رفسنجان با بیان اینکه بررسی کردیم که چه اتفاقی روی داده و از مراجع مربوطه گزارش گرفتیم، افزود: در تاریخ 9 آبان وکیل قربانی اسیدپاشی به دادسرا مراجعه و شکایتی تحت عنوان سوختگی ناشی از اسید‌پاشی تقدیم دادسرا کرد و دستور جلب متهم و تحقیقات نیروی انتظامی صادر شد.

رییسی نژاد خاطرنشان کرد: ‌پرونده برای انجام تحقیقات به پلیس اطلاعات نیروی انتظامی ارجاع و در تاریخ 10 آبان ماه مادر شاکی خود را به دادسرا معرفی کرده و پرونده در شعبه دوم بازپرسی در حال رسیدگی است.

دادستان رفسنجان در ادامه گفت: متهمه در دفاع از خود اعلام کرد که هیچ‌گونه عمدی در پاشیدن اسید نداشته و قصد داشته لوله چاه منزل را با اسید باز کند که در همین حین با دخترش برخورد و اسید از دستش رها شده و مقداری روی دست خودش و ‌مقداری روی بدن دخترش می‌ریزد.

وی تصریح کرد: با توجه به اظهارات طرفین که مطرح می کنند و به نظر می‌رسد این مادر 70 ساله و دخترش اختلافاتی از قبل داشتند که فعلا پرونده‌ در مرحله تحقیقات و رسیدگی است و باید آن خانمی که اسیدپاشی روی وی انجام شده وضعیتش مناسب تر شود و تحقیقات از خود و مادرش انجام شود لذا فعلا اظهارنظر نهایی ممکن نیست.

دادستان رفسنجان با تأکید بر اینکه لازم است در این خصوص تحقیقات کاملتری صورت بگیرد، یادآور شد: در چند سال اخیر پرونده‌ای راجع به اسید‌پاشی در رفسنجان نداشتیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.