سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانک مرکزی تاجیکستان: زنجانی پولی ندارد

بابک زنجانی اعلام کرد که معادل یک میلیارد یورو در بانک مرکزی کشور تاجیکستان (بانک ملی تاجیکستان) منابع دارد و در صورت معرفی حساب ارزی، می‌تواند وجوه را در کشور تاجیکستان واریز کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در مهر ماه سال 1392  بابک زنجانی اعلام کرد که معادل یک میلیارد یورو در بانک مرکزی کشور تاجیکستان (بانک ملی تاجیکستان) منابع دارد و در صورت معرفی حساب ارزی، می‌تواند وجوه را در کشور تاجیکستان واریز کند.

از سوی مسئولان ارشد کشور، از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران درخواست شد تا حساب ارزی معرفی کرده و موضوع را پیگیری کند تا وجوه مورد ادعای بابک زنجانی به آن حساب واریز شود. رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، معاون  امور بین‌الملل بانک مرکزی را به کشور تاجیکستان اعزام کردند تا موضوع را پیگیری کند.

ابتدا در سفر اول معاون امور بین‌الملل بانک  مرکزی جمهوری اسلامی ایران به کشور تاجیکستان و ملاقات با معاون رئیس کل بانک مرکزی تاجیکستان، مطالب غیرشفاف و مبهمی  مطرح شد، سپس در سفر دوم و ملاقات با رئیس کل بانک مرکزی تاجیکستان، وجود منابع در آن بانک  تایید نشد و نتیجه‌ای به دست نیامد. در این خصوص، گزارش کامل اقدامات انجام شده در بانک مرکزی  جمهوری اسلامی ایران موجود است.


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


منبع:ایلنا
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۴
ایشون فقط بدهکار نیست ، مجرم و مفسد هست. عجب قوانینی داریم . اینه که بچه تو انشایی که موضوعش در آینده میخواهید چه کاره شوید مینویسه بابک زنجانی.