سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

در نیمه نخست امسال؛ 306 نفر در سوانح رانندگی همدان جان باختند

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان با بیان اینکه در نیمه نخست امسال 306 نفر در سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علی‌احسان صالح دکتر علی‌احسان صالح افزود: بر اساس آمار از نظر جنسیت 223 نفر از جان‌باختگان سوانح رانندگی همدان مرد و 83 نفر نیز زن بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان اضافه کرد: 218 نفر در جاده‌های برون‌شهری، 50 نفر در درون‌شهری، 11 نفر در مسیرهای خاکی و روستایی و 27 نفر در سایر محدوده‌ها جان باختند.

وی همچنین از کاهش یک درصدی شمار متوفیان سوانح رانندگی در 6 ماه نخست امسال خبر داد و افزود: در مدت مشابه سال گذشته نیز 308 شهروند شامل 79 زن و 229 مرد در سوانح رانندگی فوت کردند.

صالح خاطرنشان کرد: تحلیل داده‌های آماری گویای کاهش دو درصدی متوفیان سوانح برون‌شهری و افزایش 11 درصدی متوفیان سوانح رانندگی در مسیرهای درون‌شهری و کاهش 15 درصدی در مسیرهای فرعی شامل خاکی و روستایی است.

وی اظهار کرد: 4 ‌هزار و 195 نفر در این مدت در سوانح رانندگی همدان مجروح شدند که از نظر جنسیت 2 هزار و 948 نفر از آنها مرد و یک هزار و 247 نفر زن هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از افزایش یک درصدی شمار مجروحان سوانح رانندگی در مدت یادشده امسال خبر داد و گفت: 4 ‌هزار و 171 نفر در مدت مشابه سال گذشته در سوانح رانندگی درون‌شهری و برون‌شهری این استان مجروح شدند.

وی افزود: استان همدان کریدور ارتباطی استان‌های غربی به مرکز کشور بوده و بیشترین میزان تردد از مسیرهای این استان انجام می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.