سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

بیانیه تشکل دانشجویی امید واحد زنجان به مناسبت 13 آبان

تشکل دانشجویی امید واحد زنجان به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با صدور بیانیه ای مردم را به راهپیمایی این روز دعوت کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ در بخشی از این بیانیه تشکل دانشجوئی امید زنجان به مناسبت یوم الله 13 آبان آمده است : 13آبان ماه روز ملي مبارزه با استكبار جهاني، ماهيت استكبار آمريكا و سه حادثه پراهميت در تاريخ انقلاب اسلامي ايران، تبعيد رهبر كبير انقلاب به تركيه در سال 1343، كشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخير لانه جاسوسي آمريكا در 13 آبان سال 1358 است كه بايد همواره آن‌ها را پاس داشت و به نسل‌هاي آينده معرفي و به طور دقيق تبيين كرد.

پيام 13 آبان ماه حفظ وحدت ملي، استقامت، پايداري و مقاومت در برابر توطئه‌هاي استكبار جهاني به سردمداري آمريكا، با الهام از آموزه‌هاي ارزشمند حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري (مدظله العالي) است. ملت ايران در طول سه دهه گذشته ثابت كرده است كه هرگز صحنه‌ حضورش را خالي نمي‌گذارد.

ملت مبارزه ایران اسلامی در سیزدهم آبان علاوه بر از بین بردن ابُهت شیطان بزرگ در جهان ، به همه مستضعفان و آزادیخواهان جهان این درس را آموخت که می‌توان در مقابل چپاولگری چپاولگران ایستاد و افکار استعماری آنان را به زباله‌دان تاریخ رهسپارکرد ، به آنها آموخت که می‌توانند هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف کنند و در یک کلام با به ارمغان آوردن غروری مقدس و حماسه آفرین به آنها آموخت که دیوار ظلم و ستم فرو ریختنی است.

در پایان بیانیه تشکل دانشجوئی امید واحد زنجان بر حضور پرشور و گسترده مردم در مراسم گرامیداشت و راهپیمایی 13 آبان ماه و روز مبارزه ملی با استکبار جهانی و نمایش تجدید میثاق ایرانیان با آرمانهای امام (ره) و بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی تاکید شده است

انتهای پیام/گ

برچسب ها: بیانیه ، دانشجو ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.