سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست سالانه امنیتی و دفاعی آمریکا

مقامات برجسته نظامی آمریکا در سومین نشست سالانه امنیتی و دفاعی این کشور، جدیدترین مسائل سیاسی مربوط به راهبردهای دفاعی را بررسی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دینفنس وان، سومین نشست سالانه امنیتی و دفاعی در آمریکا در حال برگزاری است. در این نشست مقاماتی همچون جیمز کلاپر، مدیر اطلاعات ملی آمریکا، باب ورک، معاون وزیر دفاع آمریکا، مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، ماک تورن بری، رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان، و بن رودز، معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید، شرکت کرده اند.
 
وزیر دفاع آمریکا در پیامی به مناسبت این نشست، بر لزوم حفظ برتری همه جانبه دفاعی این کشور در کنار همکاری با بخش خصوصی و استفاده از فناوری تأکید کرد.

این نشست، مهمترین گردهمایی مقامات عالی امنیت ملی آمریکا به شمار می آید که امسال با موضوع «دوران همه چیز» برگزار می شود و بر نحوه مقابله مقامات امنیتی و فرماندهان با هر نوع عملیات و تهدید در میدان های نبرد، در داخل و خارج از آمریکا، تمرکز دارد.

وزارت دفاع آمریکا، ارتش و نیروی دریایی، فرماندهی عملیات ویژه آمریکا، سیا، اف بی آی، کاخ سفید، وزارت دادگستری، مرکز ضد تروریسم آمریکا ، موسسه تحقیقات عالی فعالیتهای اطلاعاتی و نیز کارشناسان امور فناوری و مقامات دفاعی از جمله سازمان دهندگان و حاضرین در این نشست به شمار می آیند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.