سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدادی بیش از یک میلیارد ارزش دارد

رییس فدراسیون دو‌و‌میدانی از عملکرد حدادی در المپیک گذشته تمجید و اعلام کرد: فدراسیون تمام امکانات را فراهم می‌کند تا وی در مسابقات نتیجه بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری رییس جدید فدراسیون، احسان حدادی، ملی‌پوش ماده پرتاب دیسک و جزؤ سهمیه المپیک به همراه کیم بوخسوف، مربی وی در سالن استاد ابوالقاسم فارسی واقع در آکادمی المپیک  مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

در حالی که ساعت شروع نشست 9:30 دقیقه بود به دلیل دیرکرد خبرنگاران به خاطر شرایط جوی، برنامه با 30 دقیقه تاخیر آغاز شد.

مجید کیهانی، رییس فدراسیون دو‌و‌میدانی گفت: یکی از اولویت‌های فدراسیون، ایجاد شرایط مطلوب برای تیم ملی جهت حضور در مسابقات پیش‌رو و المپیک است.

بوخسوف، مربی روس احساس حدادی که در المپیک قبل نیز او را همراهی کرده بود یک‌بار دیگر به درخواست احسان حدادی و فدراسیون دو‌و‌میدانی، پنج‌روز پیش به ایران آمد تا در 10 ماه مانده تا المپیک حدادی را یاری کند.

بوخسوف پس از ابراز شگفتی از حضور وسیع خبرنگاران به احترام آنان ایستاد و صحبت‌هایش را آغاز کرد.

کیهانی درباره امکاناتی که فدراسیون برای حدادی فراهم کرده است و نیز مشکلاتی که در زمینه ورزش و به ویژه دو‌و‌میدانی وجود دارد گفت: فدراسیون در تلاش است تا به درخواست‌های حدادی جامعه عمل بپوشاند چرا که موفقیت حدادی در المپیک اتفاق مهمی است.

احسان حدادی بیان کرد که حاضر است فدراسیون، حقوق خودش را پرداخت شود.
پس از عکس‌العمل یکی از حاضرین مبنی بر ضبط شدن صحبت‌های حدادی، وی خندید و گفت: بله من مشکلی ندارم اگر حقوق بوخسوف پرداخت نشود و مشکلی برای او پیش آید به طور حتم فشار روی من هم خواهد بود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.