سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم :

ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه "قم-تهران" و محور "سلفچگان-ساوه"

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی استان قم خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در اکثر محورهای مواصلاتی استان قم، اظهار کرد : در حال حاضر آزادراه "قم-تهران" و محور "سلفچگان-ساوه"،از ترافیک قابل توجهی برخورداراست .

سرهنگ اردشیر جمشیدی رادبا اشاره به بارندگی های چند روز اخیر، گفت: این بارش، باعث جاری شدن سیل در مسیر روستای خورآباد قم شد که بر اثر آن یک دستگاه سواری پراید با سه نفر سرنشین از جاده خارج شد اما خوشبختانه توسط مردم نجات یافتند.

وی افزود: به دلیل این حادثه، مسیر حدود سه ساعت مسدود بود، اما با تلاش عوامل پلیس و راهداری باز شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: بارندگی ها باعث شد در سطح معابر مسیر پردیسان آب گرفتگی بوجود آید که توصیه می کنیم رانندگان رعایت سرعت مطمئنه را مدنظر قرار دهند.

جمشیدی راد با اشاره به حوادث رانندگی و ترافیک نیمه سنگین در اکثر محورهای مواصلاتی استان قم،بیان کرد: بیشتر حوادث جاده ای از نوع واژگونی ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه بوده، به طوری که این عامل، از ابتدای آبان ماه طی 11روز، بیش از 70 درصد حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده است. 

رئیس پلیس راه استان قم با ابراز امیدواری گفت : در روزهای آینده با تداوم بارش رحمت الهی، رانندگان با رعایت سرعت مجاز و مطمئنه به سلامت از محورها عبور کنند.


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.