سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

آمادگی شرکت فرآورده های نفتی زنجان در تامین سوخت زمستانی شهروندان

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گفت:کلیه تمهیدات و آمادگی های لازم شرکت در آستانه شروع سرما و مواجهه با شرایط آب و هوایی ناپایدار اتخاذ شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مهندس عباسی با اعلام این خبر گفت : با توجه به پیش بینی زمستانی سرد و سخت و ایجاد شرایط آب و هوایی ناپایدار با شرایط بارش نزولات آسمانی این شرکت ضمن اجرای تمهیدات لازم آماده سوخترسانی مطلوب و مستمر به شهروندان استان می باشد.

عباسی افزود:شرکت ملی پخش منطقه زنجان با دارا بودن 280 فروشندگی فعال شامل 96 فروشندگی تک مواد و 184فروشندگی چند مواد (نفت سفید و نفتگاز ) در روستاهای استان و مناطق صعب العبور آمادگی تامین سوخت مورد نیاز خانوارهای فاقد گاز طبیعی را دارد .

وی ادامه داد: در بخش حمل و نقل نیز منطقه دارای 52 باب جایگاه فرآورده مایع و 39 باب جایگاه CNG می باشد که از این تعداد جایگاههای مایع 29 جایگاه در ناحیه مرکزی و تامین کننده سوخت مورد نیاز شهرستانهای زنجان ، طارم ، ماهنشان ، دندی و ایجرود بوده و 17 جایگاه ناحیه ابهر نیز 3 شهر سلطانیه و ابهر و خرم دره را پوشش می دهند و شهرستان خدابنده نیز دارای 6 جایگاه عرضه فرآورده مایع می باشند .

مدیر عمل شرکت پخش فراورده های نفتی اضافه کرد:این شرکت ضمن تامین مستمر و بی وقفه سوخت این جایگاههاتمهیدات زمستانی را در بخش حمل و نقل را نیز لحاظ نموده است .

وی در ادامه افزود: تمهیداتی لازم و موثر به منظور پیشگیری از بروز حوادث و بحران های احتمالی نیز مطمح نظر می باشد و در چارچوب مباحث HSE نکات ایمنی در تاسیسات و جایگاهها مورد توجه می باشد .

عباسی در پایان اظهار کرد: در خصوص  ارتقاء سطح کیفی و کمی جایگاههای استان که در حال حاضر 67 درصد جایگاههای استان به لحاظ درجه بندی دارای درجه ممتاز و درجه یک می باشند و در مجموع زمستان امسال آزمونی جهت محک زدن شرکت در امر سوخترسانی خواهدبود.

انتهای پیام/ش


برچسب ها: آمادگی ، زنجان ، سوخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.