سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تراکتور در جاده تاریکی/ عاملان چپ کردن تراکتور چه کسانی هستند؟!

مقصران ضعف ناکامی‌های تراکتور چه کسانی هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نوسانات اخیر نتیجه‌گیری تراکتورسازی تبریز و ناکامی‌های اخیر قرمزپوشان تبریزی باز هم هواداران پرشور تبریزی را ناامید کرد به طوری که همه فرصت‌های طلایی را از دست دادند. اگر بازی با ذوب‌آهن و صبا را به دو برد قبلی کارون قرمز پوشان اضافه کنیم. اکنون این تیم یکی از مربیان عنوان قهرمانی شناخته می‌شد اما این اتفاق رخ نداد و تراکتور فرصت‌ها  را یکی پس از دیگری از دست داد. 

باخت‌های پی‌در‌پی و مساوی‌های نامفهوم ما را به این واقعیت نزدیک می‌کند که چرا تراکتوری که یکی از تیم‌های مطرح کشور و جزؤ نمایندگان ما در جام باشگاه‌های آسیا بود اکنون در این رده از جدول قرار گرفته است.

مقصر ناکامی‌های تراکتور کیست؟!

*شانس
شاید یعضی افراد ناکامی‌های این تیم پرطرفدار را به شانس بد این تیم نسبت می‌دهند اما آیا این واقعیت دارد؟

* تعطیلات طولانی لیگ برتر
گروهی نیز که تعداد آن‌ها کم نیست عوامل بخت بد تراکتور را به تعطیلات کی‌روش نسبت می‌دهند اما مگر نه اینکه این تعطیلات برای همه تیم‌ها بوده و هر تیمی که فاقد برنامه‌ریزی باشد بطور حتم ضرر می‌بیند.

*مشکلات مالی
شاید مشکلات مالی تیم و نبود یک حامی مالی عامل ضعف سرخ‌های تبریز باشد اما باید عنوان کرد آیا همه تیم‌ها با این مشکل دست‌و‌پنجه نرم نمی‌کنند پس مشکل مالی نمی‌تواند عامل ناکامی این تیم باشد.

*تونی
این سوال را باید بپرسم آیا تونی اولیویرا عامل باخت‌های تراکتورسازی بوده؟! 
تونی با بستن تیم در ابتدای فصل شاکله تیم را طوری چید که می‌توان امیدوار به این تیم بود اما آن چنان تیم را نسبت که بتوان به کسب نتایج امیدوار بود.

*ذوالفقاری
شاید برخی‌ها یکی از مقصران ناکامی تیم را سرپرست تیم بدانند، اینکه زمانی تیم نتیجه لازم را کسب نمی‌کند بطور حتم همه عوامل تیم به شکلی و شیوه‌ای مقصر هستند.

*عباسی
وقتی تیم در سراشیبی باخت به مسیر خود ادامه می‌دهد کادر مدیریتی بیشتر از همه درگیر می‌شوند چون اساس تیم از مدیریت شروع می‌شود و مدیریت باشگاه به نحوی مقصر اخیر ضعف تراکتور است.

*بازیکنان تراکتور 
بازیکنان تیم  به عنوان نقطه سیبل و پیکان یک تیر نقش کلیدی در ناکامی‌ها داشته‌اند اما آیا می‌شود بازیکنی که پیراهن تیم را پوشیده با ضعیف‌کاری تیمش را تا مرز ناکامی پیش ببرد.

*راه‌حل خروج تراکتور از بحران
شاید این فکر به ذهن خطور کند که راه‌حل خروج سرخ‌پوشان تبریزی  از بحران اخیر چه می‌تواند باشد؟!
آیا استعفای عباسی یا ذوالفقاری یا افشای واقعیا از سوی تونی راه‌گشای این تیم است؟!

* هواداران تراکتور 
شاید در این کش‌و‌قوس‌های تراکتور تنها کسانی که عاشقانه این تیم را دوست دارد هواداری بوده که در سرما و گرما یارویاور تیم بوده است اما نباید برای شاد‌کردن دل هواداران به فکر این تیم بود؟!

*تراکتور در جدول
تیم تراکتورسازی تبریز در پایان هفته یازدهم با کسب تنها سه برد و 5 ممساوی در رده دهم قرار گرفته است که این تیم 13 گل زده و 11 خورده در کارنامه خود دارد که چندان جالب توجه نیست.

*امانظرات کارشناس فوتبالی

*محمودی: تونی صلاحیت لازم را ندارد/ تراکتور نیازمند شوک است

کاظم محمودی: پیشکسوت فوتبال  ومربی سابق تراکتورسازی و استقلال تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در واقع تراکتورسازی بازی با صبا را خوب شروع نکرد و بعد از گل 7 تا 8 دقیقه فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت اما در ادامه هافبک‌های این تیم مغلوب صبایی‌هاشدند.

وی ادامه داد: به نظر من دفاع تراکتور متزلزل و ناهماهنگ بود و باید گفت که تراکتور شانس آورد که گل‌های بیشتری دریافت نکرد زیرا به لحاظ فنی بازی خوبی ارائه نداد.

محمودی در مورد مقصر ناکامی‌های اخیر تراکتور  گفت: به نظر من تیم تراکتورسازی در مدیریت داخل زمین مشکل دارد و به شخص تونی بر می‌گردد. تونی آن صلاحیت لازم را ندارد وتراکتور نیازمند شوک است.

مربی سابق تراکتورسازی در مورد بازگشت احتمالی کرار به این تیم افزود: به نظر من این قضیه که کرار به تراکتور برمی‌گردد و درحد گمانه‌زنی است  ولی تراکتور به لحاظ بازیکنی مشکل ندارد بلکه ضعف از کادر فنی بوده است.

وی در مورد اینکه برخی مهترین ناکامی را به سرپرست و مدیر عامل نسبت می‌دهند گفت: به نظر من شخص عباسی چیزی برای تراکتور کم نگذاشته و ذوالفقاری نیز زحمت خود را کشیده است به نظر من ناکامی تراکتور به داخل زمین برمی‌گردد.

محمودی اضافه کرد: به نظر من تراکتور اکنون نیازمند آرامش است و آرامش از سوی مدیریت به این تیم تزریق شود.

مربی سابق تراکتورسازی در مورد اینکه آیا استعفای تراکتوری‌ها راه‌ چاره خواهد بود افزود: تراکتور اکنون نیازمند آرامش بوده و حضور عوامل اجرایی همانند مدیریت و سرپرست می‌تواند به آرامش این تیم کمک شایانی کند.
 
وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که در نهایت تیم فوتبال تراکتورسازی با موفقیت در لیگ برتر دل هواداران تبریزی را شاد کند.

*استاد اسدی: تاریخ مصرف تونی گذشته است

علی‌اکبر استاد اسدی درگفت‌و‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: تراکتور اکنون بسیار ضعیف و دور از انتظار بازی می‌کند و این باب دل هواداران نیست.
وی افزود: برخی‌ها می‌گویند سربازان به دلیل دریافت پول کم خوب بازی نمی‌کنند را به شدت رد می‌کنم زیرا رحمانی که سرباز است  با عشق برای تراکتور بازی می‌کند.

استاد اسدی در خصوص مقصر ناکامی تراکتور عنوان کرد: به نظر من تونی مقصر ناکامی‌های تراکتور است و باید گفت تاریخ مصرف این مربی خیلی وقت است سپری شده است.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: کسانی که تونی را دوست دارند فوتبالی نیستند.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم در نهایت تراکتور به موفقیت دست یابد، باید دید که  در تراکتور چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.
آیا شوک جدیدی در انتظار سرخ‌های تبریز خواهد بود و چه کسی از تیم رخت برمی‌بندد.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
فقط و فقط و فقط مدير عامل سعيد عباسي
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
لیاقت ما همان تونی است که با عوام فریبی و بالا و پایین پریدن ها ما را شیفته خود کند.12 هفته گذشته و این شد عاقبت تیم.پارسال همین موقع با خطیبی بر صدر چنگ زده بودیم .ولی مایی که میگوییم تراکتوری هستیم با 2 تا نتیجه بد که اونم تازه دسترنج حامد لک بود پشتش را خالی کردیم.پس به قول قدیمیا خود کرده را تدبیر نیست.لیاقت بی معرفتی های ما همان تونی هست
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۴
این همه هجمه بر علیه تونی واین همه حمایت هوادار از تونی مستلزم یک بررسی دقیق است