سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

وقوع 265 مورد اطفای حریق و امداد و نجات در کرمان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از انجام 265 مورد اطفای حریق و امداد و نجات به‌دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت مسایل ایمنی توسط شهروندان کرمانی در مهر امسال خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ِجوان از کرمان ؛ محمد حسین مومنی با اشاره به اینکه بیشترین علت آتش سوزی در کرمان به بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی اختصاص یافته است، گفت: درمهر امسال در مجموع 109 مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاد که از این تعداد 32 مورد مربوط به مراکز زباله، 19مورد مربوط به وسایل نقلیه،16 مورد مربوط به مراکز مسکونی ،27مورد مربوط به جنگل و درختان و بقیه مربوط به مراکز تجاری و دولتی بوده است.

وی از انجام 156 مورد عملیات امداد و نجات در مدت یاد شده اشاره کرد و افزود: از این تعداد 85 مورد گرفتن حیواناتخطر ناک و آزاردهنده ، 36 مورد چیدن حلقه و قفل، 11 مورد آسانسور،2 مورد امداد آب ،یک مورد حادثه کوه و پرت شدن از بلندی،13مورد تصادفات خودروی و بقیه آنها مربوط به سایر موارد بوده است.

وی خاطرنشان کرد : در مجموع این عملیات ها 67 نجات یافتند ،8 نفر مجروح شدند و 2 نفر نیز فوت کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: تعداد 2هزار و 123 نفر از شهروندان کرمانی آموز ش های آتش نشانی را توسط کارشناسان فرا گرفتند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: حریق ، وقوع ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.