سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسی:

فروزان در تفکرات کاظمی جایی ندارد

مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان گفت: فروزان در تفکرات تاکتیکی کاظمی جایی ندارد و به صورت توافقی با دروازه‌بان تیممان قطع همکاری خواهیم کرد.

محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت محسن فروزان گفت: هنوز با فروزان صبحت نکردم اما در نظر دارم که امروز با وی صحبت‌های لازم را انجام دهم و باید بگویم طبق گفته‌های کاظمی سرمربی تیم این بازیکن دیگر در تفکرات تاکتیکی مربی تیم جایی ندارد و به احتمال زیاد در تیم نخواهد بود.

وی در مورد اینکه آیا فروزان توافقی از تیم جدا خواهد شد یا خیر توضیح داد: به طور حتم در نظر داریم وی توافقی جدا شود چرا که ما هیچ مشکلی با این بازیکن نداشتیم و همین طور فروزان نیز با باشگاه مشکلی نداشت اما با توجه به صلاح دید کاظمی در نظر داریم به صورت توافقی با فروزان قطع همکاری کنیم.

عباسی در خصوص اینکه با توجه به امتیازات تیم در نظر ندارید سرمربی جدیدی را اختیار کنید گفت: باید بگویم ما کاظمی را 3-4 سال در تیم نگه خواهیم داشت به  نظر من مربی می‌تواند تیم را به جایگاه واقعی خود برساند. به طور حتم تیم در آینده تقویت می‌شود.

طبق برنامه خود امسال را در تثبیت لیگ مد نظر داشتیم و امیدواریم با کاظمی به جایگاه اصلی تیم برسیم و شک نکنید که ما با فرهاد کاظمی تا قهرمانی پیش می‌رویم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.