سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

پرونده میزان به سرانجام مناسبی رسید

استاندار خراسان رضوی گفت: خوشبختانه پرونده موسسه منحله میزان به سرانجام مناسبی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رشیدیان درجلسه شورای اداری استان خراسان رضوی افزود: خوشبختانه پرونده موسسه مالی اعتباری میزان به سرانجام مناسبی رسید و با پیگیریهای ملی و استانی این موسسه هم در دارایی ، هم در بدهی و هم در پرسنل بعد از تصفیه حساب و تعیین تکلیف سهامدارانی که متخلف نبوده اند به بانک صادرات واگذار می شود که جا دارد از مسئولان این بانک نیز تشکر شود.

وی با اشاره به سرقت مسلحانه و قتل یک طلا فروش در مشهد ظرف روزهای گذشته گفت : نیروی انتظامی جمهوری اسلامی عوامل این جنایت و سرقت را در کمتر از 48 ساعت بازداشت کردند و امید است با همکاری قوه قضائیه جلوی این ناامنی های موردی هم گرفته شود.

رشیدیان همچنین با تسلیت ایام عزاداری شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت اظهار کرد: ارادت به اهل بیت پیامبر (ص) به شیعیان اختصاص ندارد به گونه ای که شاهد عزاداری اهل سنت در شهرستان های تلفیقی استان، در کنار شیعیان هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد: در ایام 28 صفر و همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) هم حضور برادران و خواهران اهل سنت در آیین های سوگواری در کنار شیعیان تداوم داشته باشد تا هم ناامید کننده طرفداران اختلاف شود و هم الگویی برای سایر جوامع اسلامی شود.

استاندار خراسان رضوی، بر لزوم برنامه ریزی و همکاری با ستاد پیاده روی بزرگ اربعین حسینی (ع)، تاکید کرد و خواستار بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت خیران در این حوزه شد.

رشیدیان با اشاره به بارش های روزهای اخیر در غرب کشور گفت:35 درصد خاک خراسان رضوی در معرض تهدید سیل و سیلاب است لذا با توجه به پیش بینی وقوع بارندگی های شدید، باید از باز بودن مسیر سیلاب ها اطمینان حاصل کرد و کوشید که با هدایت سیلاب ها در دشتها هم مانع تخریب زیرساخت ها، مزارع و باغات شد و هم به مخازن آب زیر زمینی کمک کرد.

وی به پیش بینی کاهش دمای استان در روزهای آینده بین هفت تا 15 درجه سانتیگراد اشاره کرد و افزود: این مطلب باید به کشاورزان اطلاع رسانی شود و سوخت و ارزاق مورد نیاز مناطقی که درگیر سرمای زودرس خواهند شد ذخیره سازی گردد.

رشیدیان تاکید کرد: هر چه به سمت فصل سرما نزدیک تر می شویم فعالیت های کشاورزی و باغداری افت می کند و نرخ بیکاری افزایش می یابد و همچنین با توجه به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در پرداخت مطالبات شان دستگاههای خدمات رسان آب، برق، گاز و یا اداره امور مالیاتی به گونه ای با واحدهای صنعتی برخورد کنند که شاهد سرمای بیکاری در کنار سرمای زمستان نباشیم.

ویسرعت روند تامین نقدینگی های استان را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: از مدیران دستگاههای اجرایی انتظار می رود تا برای جذب و هزینه کرد هدفمند اعتبارات برنامه ریزی کنند

.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به 24 آبان ماه و روز کتاب و کتابخوانی، ساخت کتابخانه مرکزی شهر مشهد را به سریالی طولانی و دنباله دار تشبیه کرد و خواستار تسریع در تکمیل این پروژه شد.


/انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.