سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان- برزیل

پیکان از دستیابی مدال برنز جهان بازماند

تیم والیبال پیکان ایران با قبول شکست در دیدار رده‌بندی از کسب عنوان سومی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان بازماند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  روز پایانی رقابت‌های والیبال قهرمانی جام باشگاه‌های جهان با برگزاری دیدار رده‌بندی این مسابقات بین دو تیم پیکان ایران و یو سی ‌پی ان سن خوان آر‌ژانتین آغاز شد.  
 
این دیدار که از ساعت 17 و 10 به وقت تهران آغاز شده بود در نهایت با برتری 3 بر 2 تیم آرژانتینی به پایان رسید تا تیم یو سی پی ان خوان آرژانتین  به مقام سوم یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان برسد و پیکان از رفتن روی سکوی این مسابقات بازبماند.
 
تیم پیکان ایران در حالی این دیدار را با نتیجه 3 بر 2 به حریف واگذار کرد که در دو ست ابتدایی این بازی مقابل حریف خود به برتری رسیده بود.
 
شاگردان اکبری که ست‌های اول و دوم را به ترتیب با نتایج 25 بر 21 و 25 بر 22 به سود خود به پایان رساندند در سه ست پیاپی و با نتایج 25 بر 20 ، 25 بر 23 و 16 بر 14 مقابل حریف خود شکست خوردند و از کسب دومین مدال برنز این مسابقات بازماندند.
 
آخرین دیدار یازدهمین دوره این مسابقات از ساعت 20 و 30 به وقت ایران بین دو فینالیست این رقابت‌ها یعنی تیم های زنیت کازان روسیه و سادارکروزیرو برزیل برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.