سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

پیروزی خانگی صبا در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال صبای قم در هفته یازدهم لیگ بر‌تر فوتبال برابر تراکتورسازی تبریز به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: تیم‌های صبای قم و تراکتورسازی در یازدهمین بازی خود در لیگ بر‌تر فوتبال با داوری سید مهدی سیدعلی با هم به رقابت پرداختند.

این مسابقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم و با حضور 1200 تماشاگر  برگزار شد که در پایان دو نیمه این تیم صبای قم بود که توانست با نتیجه 2 بر یک تراکتورسازی تبریز را شکست دهد.

گل های این بازی در دقایق 18 در اثر ضربه سنگین امیرحسین صادقی مدافع صبا که منجر به گل اول این تیم و در دقیقه 29 این بازی پس از ارسال کرنر از سمت راست حمزه یونس مهاجم تراکتورسازی با سماجت بسیار توپ را وارد دروازه صبا کرد، همچنین در دقیقه 42 عبدالکریم اسلامی در مصافی تک به تک با محمدرضا اخباری گل دوم صبا را به ثمر رساند.

ترکیب تیم صبای قم در این بازی صبای قم در این بازی شامل حامد لک، فیلیپه ماچادو، امیرحسین صادقی، مسعود حق‌جو، محمدامین آرام‌طبع، فرشید باقری، قاسم دهنوی، ابوالفضل ابراهیمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، کریم اسلامی و محمد قاضی بود.

 ترکیب تراکتورسازی تبریز نیز محمدرضا اخباری، شجاع خلیل‌زاده، کارلوس سانتوز، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی، شاهین ثاقبی، احمد عبدالله‌زاده، سروش رفیعی، بختیار رحمانی، فرید بهزادی کریمی و حمزه یونس حضور داشتند.

گفتنی است صبای قم با پیروزی در این دیدار 18 امتیازی شد و به شکست‌ناپذیری خود در خانه ادامه داد.

انتهای پیام/گ



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.