سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

بصیرت؛ یعنی سرباز ولایت بودن

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: بصیرت در نیروی انتظامی یعنی درست عمل كردن و به معنای واقعی كلمه سرباز ولایت بودن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد علی گودرزی در مراسم افتتاحیه اولین مرحله از پنجمین دوره بصیرت كاركنان انتظامی استان در شیراز، بیان كرد: مقام معظم رهبری و فرمانده كل قوا تأكید مهمی بر مسأله بصیرت در نیروهای مسلح و به ویژه نیروی انتظامی دارند. 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: اگر نیروی انتظامی درست عمل كند، اقتدار نظام جمهوری اسلامی بیش از گذشته نشان داده خواهد شد. 

سردار گودرزی با اشاره به موضوع بصیرت در واقعه كربلا، تصریح كرد: بصیرت در واقعه كربلا نیز نمایان بود و نداشتن بصیرت باعث گمراهی دشمنان امام حسین (ع) شد. 

فرمانده انتظامی استان فارس با تأكید بر اینكه محوریت كار پلیس باید دانش بنیانی باشد، افزود: ما سربازان ولایت هستیم و باید با مردم مهربانانه برخورد كنیم. 

وی گفت: باید با افزایش بصیرت در كشتی ولایت سیر كنیم تا به ساحل نجات برسیم. 

سردار گودرزی دوره های بصیرت را باعث بصیرت افزایی كاركنان دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم با برگزاری اینگونه دوره ها، توفیق بیش از پیش خدمت به مردم شریف ایران اسلامی را كسب كنیم.

فرمانده انتظامی استان فارس در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به هفته پدافند غیر عامل، گفت: هر جایی كه تلاش شود تا در یك حادثه كمترین خسارت وارد شود، این به معنای پدافند غیر عامل است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: بصیرت ، سرباز ، ولایت ، یعنی ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.