سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

رشد کمی و کیفی طرح‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: طرح‌های اجرایی کمیته امداد رشد کمی و کیفی قابل قبولی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ به نقل از روابط عمومی بهرام ولیزاده در جلسه معاونين توسعه مشاركتهای مردمی شهرستانها و با حضور مدير كل امور اجرائي مشاركتهای مردمی كشور گفت:کمیته امداد از بدو تاسیس خود برهه‌های پر از فراز و نشیبی را داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه نگاه علمی به آینده موضوع خوبی است، اضافه کرد: نباید نقاط قوت سنوات گذشته را که در نتیجه همکاری مردم و مسئولان به دست آمده را از دست داد، بلکه باید بر نقاط ضعف غلبه کرد.

این مسئول با اشاره به وضعیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه افزود: در این دوره‌های خاص که به وجود می‌آید، همه باید همدل و همصدا در راستای حرکت رو به رو رشد گام‌های مثبتی برداشته شود.

ولیزاده با اشاره به اینکه رویکردهای کمیته امداد با توجه به مسائل روز جامعه اتفاق می‌افتد، افزود: نباید مطالبات جدید موجب شود که همه اقدامات گذشته را کنار بگذاریم تا گذشته نیز فنا شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات قبلی با صرف هزینه‌های مالی و کمک مردم پیش رفته است، تصریح کرد: هرچند باید نظرات جدید را بپذیریم که توقعات تغییر پیدا کرده است و باید امکانات بر اساس نیازهای روز خانواده‌ها ارائه شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به کارایی 30 ساله صندوق های صدقات گفت: خوب الان رویکرد مکانیزه شده که بسیار هم خوب است، اما باید از کارهای خوب گذشته دفاع کنیم.

ولیزاده با تاکید بر دفاع از نقاط قوت سنوات گذشته افزود: باید شرایط مناطق مختلف بر اساس ظرفیتهای شهرستان وهمچنین نیروی انسانی سنجش شود.

این مسئول با اشاره به اینکه امداد همواره در حال تغییر و تحول است، تصریح کرد: نباید شیب تغییراتی که در کمیته امداد رخ می‌دهد، انگیزه ها را خدشه دار کند.

وی خاطر نشان کرد: آنچه که پرواضح است ظرفیت‌هایی است که ما به بیشتر از آن دست پیدا کرده‌ایم و اعتمادی است که در بین مردم نسبت به کمیته امداد ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به رشد کمی و کیفی طرح های اجرایی کمیته امداد در استان افزود: این وضعیت در کل کشور نیز قابل مشاهده و واضح است

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: رشد ، طرح ، کمیته امداد ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.