سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کشف بزرگترین محموله مرفین کشور در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و 326 کیلوگرم مرفین در ایست بازرسی راین کرمان خبرداد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سرهنگ "رضا بني اسدي" گفت: ماموران پليس كرمان در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني از انتقال محموله سنگين مواد مخدر كه در شهرستان ايرانشهر بارگيري شده و به سمت مشهد در حركت بود، اطلاع يافتند.

وي بيان کرد: در ادامه اين اقدامات اطلاعاتي و پس از شناسايي مسير تردد قاچاقچيان، روز گذشته در ايستگاه بازرسي "مرصاد" واقع در سه راهي "راين" كرمان، ماموران به يك دستگاه كاميون كشنده "دانگ فنگ" مشكوك شدند و آن را متوقف كردند.

سرهنگ بني اسدي افزود: پليس با انجام بازرسي هاي تخصصي سرانجام جاساز حرفه اي تعبيه شده در كفي اين كانتينر را كشف كرد و پس از باز كردن آن با يك هزار و 102 بسته ماده مخدر مرفين به وزن يك تن و 326 كيلو و 400 گرم مواجه شد.

فرمانده انتظامي استان كرمان بيان داشت: در اين عمليات علاوه بر توقيف كانتينر حامل مواد مخدر يك نفر قاچاقچي نيز دستگير و به همراه مواد كشف شده به مراجع ذي صلاح تحويل داده شد.

سرهنگ بني اسدي در پايان با بيان اين كه پليس كرمان به هيچ عنوان اجازه جولان به توزيع كنندگان و قاچاقچيان مواد مخدر را نخواهد داد، افزود: از شهروندان تقاضا داريم تا هر گونه موارد مشكوك را ضمن تماس با سامانه 110 با پليس در ميان بگذارند.

گفتني است اين محموله بزرگ ترين محموله مرفين كشور در سال 1394 بود و جالب است بدانيد كه از هر 10 کيلو ترياک، يک کيلو مرفين بدست مي‌آيد و اين محموله معادل بيش از 13 تن ترياك است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کشف ، مرفین ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.