سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

همه دستگاه های اجرایی باید در زمینه اقتصاد مقاومتی کارکنند

دستگاه های اجرایی که با برنامه ریزی مناسب و منسجم در زمینه ایجاد اشتغال موفق عمل کنند هم سهم بیشتری در اختصاص اعتبارات خواهند داشت و هم مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمانشاه ؛هدایت حاتمی سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری کرمانشاه  با تاکید بر این نکته که افزایش تولید، اشتغال و بهره وری و نقش طبقات کم درآمد و متوسط در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است، گفت: در مسئله اقتصاد مقاومتی همه دستگاه های اجرایی باید در این زمینه کار کنند و مهمتر از همه باید به هماهنگی لازم در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی برسند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیکاری مهمترین معضل استان است، بنابراین باید برنامه ها و تصمیمات دستگاه های اجرایی با الهام از بندهای ابلاغ شده در اقتصاد مقاومتی در راستای ایجاد اشتغال باشد. از این رو امسال مبلغ38میلیارد تومان کمک های فنی اعتباری در جهت ایجاد شغل اختصاص داده ایم .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گفت: استان کرمانشاه ظرفیت های زیادی برای ایجاد اشتغال دارد و ما در زمینه های مختلفی می توانیم قطب منطقه ای بشویم، به شرط آنکه هم این ظرفیت ها را درست شناسایی کنیم.

حاتمی در پایان یکی از برنامه های با اهمیت استان را ایجاد اشتغال پایدار در روستاها ذکر کرد و گفت: در اجرای این برنامه مصمم هستیم و دستگاه های اجرایی باید در این خصوص دارای برنامه های عملیاتی باشند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.