سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحیم علی آبادی:

جام شاهد هم محاسن داشت هم معایب

عضو شواری فنی تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است رقابت های بین المللی کشتی جام شاهد دارای معایب و محاسنی بوده که باید روی مسائل مختلف آن تأمل کرد.

رحیم علی آبادی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن بیان مطلب فوق افزود:به طور حتم برگزاری هر رقابتی دارای ضعف ها و قوت هایی است و در واقع همین موضوعات به کشتی کمک می کند پس نباید در رقابت های جام شاهد صرفاً به موضوع نتیجه توجه کنیم.

دارنده مدال نقره المپیک ادامه داد:تا زمانی که کشتی گیر در شرایط مسابقه قرار نگیرد ایرادات فنی اش مشخص نمی شود به همین دلیل بهتر است این اتفاق در تورنمنتی به غیر از مسابقات جهانی و یا آسیایی باشد،قبول دارم کسب عنوان سومی ایران در رقابت های جام شاهد در خور و شأن کشتی ایران نمی باشد اما فلفسه برگزاری مسابقاتی از این قبیل که فقط کسب نتیجه نیست و ما باید به ابعاد دیگر نیز توجه داشته باشیم.

علی آبادی تصریح کرد:کشتی گیران ایرانی در جام شاهد ضعف های بسیاری داشتند و شاهد مسابقات خوبی نبودیم اما از آنجا که تا مسابقات جهانی فرصت خوبی باقی مانده و با توجه توانمندی که در مربیان رده سنی جوانان وجود دارد اگر در مسیر درستی حرکت کنیم می توان به آینده امیدوار بود.

دارنده دو مدال نقره و برنز جهان خاطرنشان کرد:برگزاری رقابت های جام شاهد به صورت تیم به تیم هم یکی دیگر از محاسن این مسابقات بود چرا که این فرصت برای کشتی گیران ایرانی فراهم شد تا با حریفان خارجی بیشتری مبارزه کنند.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.