سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

آمادگی کرمانشاه برای اسکان 50 هزار زائردر اربعین حسینی

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: با تلاش های صورت گرفته بخش زیادی از مکان های اسکان زوار شناسایی شده اند و اطلاعات خوبی از ظرفیت پذیرش، امکانات گرمایشی و بهداشتی آنها به دست آمده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیر شاه آبادی در پنجمین جلسه ستاد ساماندهی زائرین اباعبدالله الحسین گفت: حجم بسیار وسیعی از خدمات ارائه شده به زوار حسینی با مرکزیت شهر کرمانشاه صورت خواهد گرفت که در این زمینه برنامه ریزی ها و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

شاه آبادی ادامه داد: با توجه به مطالعات صورت گرفته چهار نقطه در میدان های امام حسین (ع)،امام (ره)، آزادگان و جنب کنسولگری عراق مشخص شده اند که در این مکان ها مراکزی با مسئولیت هلال احمر و با حضور نمایندگان اوقاف و امور خیریه، شهرداری و سپاه پاسداران جهت ارائه راهنمایی و هدایت زوار اباعبدالله الحسین به اماکن اقامتی، به صورت شبانه روزی دایر می شوند.

وی گفت: ستاد مرکزی ساماندهی زائرین اباعبدالله الحسین نیز در ساختمان هلال احمر تشکیل می شود که این مرکز چهار پایگاه سطح شهر و همچنین تمامی مراکز اقامتی را در زمینه ارایه خدمات و اسکان زوار مدیریت خواهد کرد.

انتهای پیام/ب



برچسب ها: کرمانشاه ، اسکان ، هزار ، زائر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.