سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای نمایش «سایه سبز سیلویا» ویژه عکاسان و خبرنگاران

نمایش«سایه سبز سیلویا» به کارگردانی پرنیا قناتی روز شنبه 10 آبان ویژه خبرنگاران و عکاسان آبان در تماشاخانه فانوس به روی صحنه می‌رود.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی؛  نمایش که نوشته  علی محمد رحیمی است با نگاهی آزاد به زندگی سیلویا پلات شاعر معروف آمریکاست و نمایش در کافه‌ای در یورک شایر شکل می گیرد به طوری که صاحب کافه ماجرای زندگی  سیلویا پلات را که خود از نزدیک شاهد آن بوده برای شخصی به نام آسیا که خود باعث فروپاشی آن بوده تعریف می‌کند . این نمایش به چگونگی زندگی هنرمندان و تاثیر فقر برزندگی آن‌ها می‌پردازد.
 
حنانه جعفری‌نژاد، امید منوچهری، سید میرعماد میری، ستاره کریمی و سید سعید موسوی راضی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.
 
همچنین مهران میرمیری و مهدی واعظ پور آهنگساز و نوازنده، علی محمد رحیمی بازیگردان، امید منوچهری دستیارگارگردان، جعفر پوینده طراح نور، آیدا میرزاخانی طراح لباس، مونا کبیرنژاد طراح صحنه و محیا فاضلی پور عکاسی این نمایش را برعهده دارد.
 
وی گفت: نمایش «سایه سبز سیلویا» از 10 آبان  ساعت 18 ویژه خبرنگاران وعکاسان به مدت 70 دقیقه در تماشاخانه فانوس به روی صحنه می رود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.