سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج ؛

کمک میلیاردی خیرین باشتی به زیرساخت های آموزشی

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت گفت: خیرین نیکوکار باشتی از دو ساله گذشته تاکنون 30 میلیارد ریال به ساخت و تجهیز زیرساخت های آموزشی این شهرستان کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  غلامرضا تاجگردون در آیین اهدای تجهیزات آموزشی از سوی خیر باشتی به مدارس این شهرستان افزود: این اعتبار برای ساخت یک آموزشگاه، یک سالن ورزشی دانش آموزشی و تجهیز مدارس به وسایلی مانند، رایانه، چاپگر و فکس اهدا شده است.

وی با اشاره به وجود مدارس فرسوده و غیرایمن در برخی مناطق این شهرستان تصریح کرد: کمک به استاندارد سازی مدارس نقش اثراگذاری در تربیت نسلی پویا و ایجاد انگیزه در تولید علم دارد.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت تصریح کرد: فرهنگ کمک به احداث فضاهای آموزشی در کشور از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است که از دو دهه پیش سرمایه هزاران نفر از توانمندان ایران را جذب این عمل خداپسندانه کرده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد یکهزار و 100 کلاس درس در نقاط مختلف این استان از سوی خیرین ساخته شده است.
جهان محرابی افزود: تاکنون 115 مدرسه، هفت نمازحانه، یک سالن ورزشی و یک دارالقران از سوی خیرین کهگیلویه و بویراحمدی احداث شده است.
وی از در دست ساخت بودن 32کلاس درس از سوی خیرین در این استان خبر داد.



انتهای پیام /ی
برچسب ها: خیرین ، مدرسه ساز ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.