سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه قزوین ؛

حکم اعدام آیت اله شیخ باقر النمر نشانه جنگ دنیای استکبار با آزادگی و انسانیت است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: آیت الله نمر، تنها به دلیل مخالفت با رژیم آل سعود، در زندان به سر می برد و حکم غیرانسانی اعدام وی، همه ی انسان های آزاده جهان به ویژه شیعیان را نگران کرده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: این حکم در حالی از سوی محاکم عربستان صادر شده است که این کشور پس از ناکامی در عراق و سوریه، در باتلاق جنگ یمن دست و پا می زند و با صدور چنین حکم هایی اوضاع سیاسی عربستان روز به روز بدتر خواهد شد.

وی با اشاره به حضور جک استرا وزیر خارجه سابق انگلیس در ایران گفت: آنچه از انگلیس در ذهن مردم ایران وجود دارد چیزی جز ننگ، خیانت و فریب نیست و حضور سیاستمدار کهنه کار این کشور در شهرهای مختلف ایران، پر شائبه است. 

خطیب جمعه قزوین با توجه به سیاست های فریبکارانه و تفرقه افکنانه غرب در خاورمیانه به ویژه ایجاد گروه های تروریستی تکفیری گفت: مقاومت مردم منطقه در برابر این توطئه ها، به نوعی غرب را خلع سلاح کرده است و برگزاری نشست ها و اجلاسیه های متعدد برای حل بحران سوریه حاکی از شکست این توطئه غربی هاست.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در پایان با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده گفت: رشد معنوی جامعه در گرو شناخت بهتر آرمان های این شهید و دیگر شهدای والامقام کشورمان است.

انتهای پیام/گ
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.