سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه معتبر کشور در حوزه انرژی‌های تجدید‌پذیر

دبیر ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدید پذیر معاونت از رتبه و جایگاه بالای ایران در ردیف 14دنیا در حوزه انرژی ‌تجدیدپذیر ‌خبرداد.

یوسف ‌آرمودلی دبیر ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدید پذیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار کرد: با توجه به حمایت‌های انجام شده از سوی ستاد توسعه زیست‌فناوری انرژی‌های ‌تجدیدپذیر در راستای تهیه و تدوین مقالات سطح بالای علمی و چاپ آن در مجلات علمی معتبر دنیا جایگاه بالایی را به دست آورده‌ایم.

وی در ادامه افزود: مقالات علمی و فناوری بسیاری در زمینه انرژی‌های نو و محیط زیست از جانب دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی وابسته به صورت مقالات ISI در مجلات معتبر دنیا به چاپ رسیده است که این جایگاه علمی کشور را در حوزه انرژی‌های تجدید پذیر تثبیت می‌کند.

‌آرمودلی تصریح کرد: ترویج فرهنگ استفاده از انرژی‌های نو در کشور چه در بخش مصرفی و چه در بخش تولید و در ذهن مردم کار بسیار دشواری است، به همین خاطر ستاد توسعه انرژی‌های تجدید پذیر معاونت علمی باید در جهت ترویج فرهنگسازی با مراکز علمی و تحقیقاتی وزارتخانه‌هایی که مایل به فعالیت ‌در این بخش هستند، همکاری کنند تا آنها این ستاد را در جهت ترویج فرهنگ و از هم جهت توسعه فناوری یاری کند.

دبیر ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدید پذیر خاطرنشان کرد: حاصل تلاش‌های این ستاد ترویج استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در سطح کشور و در سطح دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور و تولید فناوری، خودکفایی در جهت ساخت مشکلات فنی و مالی بوده است.

وی با اشاره به تلاش‌های این ستاد عنوان کرد: پس از تلاش‌های انجام شده توسط این ستاد در حال حاضر 11مرکز پیل‌ سوختی فعال در سطح کشور داریم.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.