سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

هم اندیشی روحانیون اهل سنت جنوب آذربایجان غربی در مهاباد در خصوص جریانهای تکفیری

نفی خشونت از دیدگاه اسلام ... این عنوان همایشی بود که پیش از ظهر امروز با حضور جمع کثیری از اندیشمندان و روحانیون اهل سنت جنوب آذربایجانغربی ، اساتید و معلمان قرآنی در تالار وحدت شهرداری مهاباد برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بررسی دیدگاه های فقهی اهل سنت درخصوص جریانهای تکفیری و بصیرت افزایی آحاد جامعه در این زمینه با همکاری روحانیون از اهداف برگزاری این همایش بود.
 
حاج ماموستا ملاقادر سهرابی امام جمعه مهاباد در این همایش گفت : روشنگری ، اطلاع رسانی صحیح و حق گویی،از مهمترین وظایف روحانیان در این برهه از زمان است.
 
حجت الاسلام موسوی نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت مهاباد هم گفت:  در این همایش  روحانیونی از شهرستان های نقده ، بوکان ، پیرانشهر ،اشنویه و مهاباد به هم اندیشی و تبادل افکار در خصوص دیدگاه های فقهی اهل سنت از جریانهای تکفیری می پردازند.
 
ماموستا سرخابی امام جمعه ی اهل سنت شهرستان نقده هم در سخنانی آموزه های قرآن کریم و سیره انبیا  را بهترین الگو برای روحانیان در آگاه سازی جوانان عنوان کرد و گفت : مسئولان هم باید زمینه همکاری بیشتر ماموستایان را در دانشگاه ها و مدارس برای آگاه سازی و روشنگری جوانان فراهم کنند.
 
پخش نماهنگ هایی در خصوص اهمیت وحدت مسلمانان از دیدگاه مقام معظم رهبری همچنین نماهنگ هایی از جنایات داعش دیگر برنامه های این همایش را تشکیل می داد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.