سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

کشف هزار و 170 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف یک هزار و 170 کیلوگرم مواد مخدر در 9 ماهه نخست امسال خبردر آذربایجان شرقی خبر داد داد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سردار محسن حسن خانی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان گفت: مبارزه و و پیشگیری اصولی از ترویج مصرف مواد مخدر در جامعه امری ضروری است.

وی افزود: نگرش مفید و کارا در زمینه مبارزه با مواد مخدر داشتن نگاه علمی و پیشگیرانه به این موضوع است و با اقدامات و نگرش صرفا امنیتی و نظامی نمی توان به نتایج مطلوب دست یافت.

وی بر لزوم افزایش فعالیت های فرهنگی و رسانه ای در راستای اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و آگاه کردن خانواده ها تاکید کرد.

حسن خانی مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر را یکی از مهم ترین اولویت های نیروی انتظامی دانست و ابراز کرد: در 9 ماهه نخست امسال بیش از سه هزار و 116 مورد پرونده در مراجع قضایی استان در ارتباط با خرده فروشان استان، مطرح و منجر به صدور حکم شده است.

به گفته وی در سایه تلاش های مامورین نیروی انتظامی و با همکاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی در 9 ماهه نخست امسال بیش از 11 هزار معتاد از سراسر استان جمع آوری شده و تحویل مراکز اقامتی و درمانی و همچنین مرکز ماده 16 شده است.
انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.