سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

چاپ دوزبانه کتاب "فرصتهای سرمایه گذاری کاشان"

رییس هیأت عالی سرمایه گذاری شهرداری کاشان از چاپ کتاب فرصت های سرمایه گذاری کاشان در حوزه های مختلف به دو زبان فارسی و انگلیسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محمد ناظم رضوی در گفتگو با خبرنگاران گفت: شهرداری کتاب فرصت های سرمایه گذاری شناسایی شده کاشان در حوزه های مختلفی از قبیل حمل و نقل، خدمات شهری، انبوه سازی مسکونی و تجاری، خدمات رفاهی، تفریحی و گردشگری را به چاپ می رساند.

وی با اشاره به ضرورت تسریع در پاسخگویی به درخواست های سرمایه گذاران افزود: بخشی اصلاحات مدنظر هیأت عالی در شیوه نامه ی سرمایه گذاری به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شد که لایحه ی پیشنهادی شهرداری در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان مطرح و به تصویب رسید.

به گفته وی، نگاه تعیین ترکیب جدید کمیسیون کارشناسی سرمایه گذاری و اضافه شدن یک عضو حقوقی به ترکیب هیأت عالی سرمایه گذاری از تغییرات و اصلاحات شیوه نامه جدید نسبت به شیوه نامه قبل است.

شهردار کاشان تصریح کرد: پروژه های سرمایه¬گذای از این به بعد با تفویض اختیار شورای اسلامی شهر به صورت صرف در کمیسیون و هیأت عالی سرمایه گذاری شهرداری مطرح و تصمیم گیری خواهد شد تا با انجام این کار سرعت پاسخگویی به سرمایه گذاران افزایش یابد.

ناظم رضوی در پایان با تاکید بر اینکه کاشان شهری تاریخی و گردشگری با ظرفیت های فراوان سرمایه گذاری در درآمدزایی سرمایه گذاران و کسب درآمد پایدار شهر برای رشد و شکوفایی هر چه بهتر و بیشتر آن است گفت: مشارکت مالی بخش خصوصی مصداق همدلی و همزبانی مردم و مسوولین در ارائه خدمات گسترده حوزه های مختلف مدیریت شهری و افزایش رفاه حال و رضایت شهروندان و هموطنان است .



انتهای پیام/گ
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.