سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاریان: پیش بینی فوتبال یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا است/ امیدوارم هوا خوب باشد

پیشکسوت پرسپولیس تهران و کارشناس فوتبال گفت: پیش بینی بازی بسیار سخت است چون هر دو تیم در شرایط خوبی هستند، فقط امیدوارم هوا خوب باشد چون خیلی‌ها از شب قبل به ورزشگاه می‌آیند.

علی انصاریان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم، این را برای مصاحبه نمی‌گویم فقط واقعاً دوست دارم هم کسانی که با سختی به ورزشگاه می‌روند از دیدن بازی لذت ببرند و هم کسانی که از گیرنده‌های تلویزیونی وقت می‌گذارند این بازی را دنبال می‌کنند، شاهد بازی خوبی باشند و امیدوارم هوا هم خوب باشد تا هواداران هم به ورزشگاه بروند و از دیدن بازی لذت ببرند.

وی اضافه کرد: هر دو تیم بازی‌های هفته گذشته خود را با برد پشت سر گذاشته‌اند و به لحاظ روحی شرایط خوبی دارند و آمادگی خوبی برای این بازی دارند و این کار را برای پیش بینی نتیجه سخت می‌کند.

وی در خصوص داور دربی اظهار داشت: یکی از بهترین داورهای ایرانی است و دربی‌های گذشته نشان داده‌ایم با داور ایرانی مشکلی نداریم چون وقتی داوران خارجی دربی را سوت می‌زدند بازی‌ها به جنجال کشیده می‌شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.