سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عصاری:

قدم قدم به صدر نزدیک میشویم

سرپرست تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت:تیم فوتبال شهرداری با بازیکنان بومی قدم قدم به صدر نزدیک میشود.

فاطمه عصاری سرپرست تیم فوتبال بانوان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت:سیاست های باشگاه در لیگ هشتم جذب بازیکنان بومی بوده است.بازیکنان بومی بم تجربه کافی ندارند نیاز به زمان داریم تا باشرایط تیم و لیگ برتر آشنا شوند.
وی ادامه داد:لیگ را خوب شروع نکردیم و به مانند سال های گذشته در مصاف با حریفان عملکرد و نتایج رضایت بخشی کسب نکردیم.
عصاری افزود:خوشبختانه پس از گذشت 8 هفته از رقابت های لیگ بازیکنانم به سطح آمادگی لازم رسیدند و با شرایط لیگ و تیم های برتری آشناشدند.
سرپرست تیم بم ادامه داد:تا پایان هفته هشتم با12 امتیاز سوم جدول قرارگرفتیم و بدنبال صدر هستیم و امیدواریم با پتانسیلی که بازیکنانم دارند این امر محقق شود.
عصاری افزود:در هفته نهم رقابت ها میهمان شهرداری سنندج هستیم. بازی حساس و سختی در پیش داریم .برای صعود به صدر جدول و حفظ جایگاهمان در جدول به سه امتیاز این دیدار نیاز داریم.
وی افزود:تیم ها با اختلاف امتیاز کم در جدول رده بندی قرار دارند باخت و پیروزی در یک دیدار نقش مهمی در جایگاه تیم ها دارد.
عصاری ادامه داد:از تیم شهرداری سنندج شناخت نسبی داریم .این تیم بازیکنان جوان و با انگیزه ای در اختیار دارد.امیدواریم هردو تیم عملکرد خوب و بازی باکیفیتی را ارائه دهند.


انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.