سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

افتتاح 9 پروژه عمرانی در هشترود آذربایجان شرقی

با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی 9 پروژه کشاورزی، راه و آب شرب روستایی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محمد صادق پورمهدی در مراسم افتتاح طرح‌های هشترود گفت : همه کارهایی که تا به حال توسط دولت تدبیر و امید به سر انجام رسیده باید مستند سازی و در اختیار مردم قرار داده شود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم از افتتاح طرح گازرسانی به 15 روستای هشترود همزمان با روستای ملاجیق از توابع بخش نظر کهریز خبر داد و افزود: با افتتاح گازرسانی به این روستاها 800 نفر از جمعیت روستایی هشترود از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

ولی الله دینی افزود : :اگر مشترکین در مصرف گاز صرفه جویی کنند علاوه بر اینکه اقتصاد خانواده را بهبود می بخشند با کمبود گاز در فصل سرما هم روبرو نخواهند شد.

دینی گفت: تا به حال به 76 روستای هشترود گاز کشی شده و 21 طرح در دست اجرا میباشد و 34 طرح در حال مطالعه است که تا هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل اداره راه و شهر سازی استان نیز در این مراسم گفت :: راه روستایی بابا کندی رودبا 300 میلیون تومان به طول پنج کیلومتر بهسازی شده و مسیر هفت کیلومتری راه روستایی قزللو با هزینه یک میلیارد و 400 میلیون تومان و راه روستایی روستای تلخاب به طول دو کیلومتر با هزینه 300 میلیون تومان از کارهای انجام شده اداره راه و شهر سازی هشترود است.

علی صمد نژاد مدیر کل اداره آب و فاضلاب روستایی هم در این مراسم خاطر نشان کرد: تصفیه خانه حذف آرسنیک از آب برای اولین بار در کشور در روستای سعادتلو از توابع بخش مرکزی هشترود به صورت پایلوت به بهره برداری رسید که آب شرب را از آب مصرفی جدا می کند و آرسنیک آب را به طور کامل می گیرد.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.