سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوروزی:

برای رساندن فدراسیون پزشکی ورزشی به جایگاه اصلی اش کار زیادی داریم

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: با توجه به اینکه یکسال فدراسیون پزشکی ورزشی با سرپرستی مدیریت شد،کارهای زیادی برای رساندن این فدراسیون به جایگاه اصلی اش داریم.

دکتر غلامرضا نوروزی پس از انتصاب بعنوان رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برنامه های آتی اش اعلام کرد: توجه جدی به ورزشکاران حرفه ای و قهرمانان، ارتقاء پزشکی ورزشی کل کشور و تثبیت موقعیت فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان جایگاه اول در تمامی تصمیم گیری هایی که به موارد پزشکی ورزشی مربوط می شود، از مهمترین اهداف و برنامه های آتی من برای اداره این فدراسیون هست. 
وی با اشاره به نزدیک بودن به المپیک ریو گفت: متاسفانه فرصت بسیار کمی تا المپیک ریو داریم و اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی با توجه به اهمیت کارش یک سال با سرپرستی اداره شد،باعث شد تا حجم کارها برای کلیه امورات پزشکی ورزشی که به المپیک مربوط می شود،افزایش پیدا کند.

وی تاکید کرد: با وجودیکه تقی خانی در مدت سرپرستی خود در اداره فدراسیون پزشکی ورزشی زحمات بسیاری کشید و خدمات ویژه ای انجام دادند، اما برای رساندن فدراسیون پزشکی ورزشی به جایگاه اصلی اش نیز کار زیادی داریم.

نوروزی در خصوص برنامه هایش برای مبارزه با دوپینگ گفت: مبارزه با دوپینگ برنامه ریزی و تلاش همگانی را می طلبد و اینکه فقط بگوییم دوپینگ نکنید کار و حرف منطقی نیست،باید جایگزین مطمئن یعنی مکمل ها را معرفی کنیم تا بتوانیم کاهش چشمگیری در آمار دوپینگ داشته باشیم.


انتهای پیام
برچسب ها: نوروزی ، فدراسیون ، پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.