سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروج حباب از بازار مسکن / قیمت مسکن به سال 1389 بازگشت

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: قیمت مسکن با نزدیک شدن به سال 89 با یک جهش مثبت برای خریداران مواجه شده وا ین نشان از خارج شدن حباب از بازار مسکن است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد مظاهریان معاون وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن در در نشست خبری در پنجمین نمایشگاه راه و شهر سازی و صنایع وابسته در خصوص حوزه های وظایف خود گفت: در دو حوزه یکی در حوزه مسکن و دیگری در حوزه نظام مهندسی مسکن انجام فعالیت می‌کنیم. 

وی در توضیح اهمیت برابر شرایط مسکن در ماه‌های آینده تصریح کرد: موضوع برابری شرایط در ماه‌های آینده برای مردم بسیار اهمیت دارد که می‌توان گفت در شش ماهه اینده بازار مسکن با افت و خیر مواجه نخواهد شد و روند بازار با روند شش ماهه ابتدای سال خواهد بود.

مظاهریان در حصوص اینکه قیمت مسکن درحال حاضر به قمیت‌های سال 89 رسیده است اظهار داشت: قیمت مسکن در حال حاضر نزدیک به قمیت‌های 89 رسیده و  این حاکی از کاهش قیمت در این بخش است.

مظاهریان در ادامه گفت: قیمت مسکن با نزدیک شدن به سال 89 با یک جهش مثبت برای خریداران مواجه شده و این نشان از خارج شدن حباب از بازار مسکن است.

وی با اشاره به اینکه قسمت فعلی بازار مسکن برای یک گروه مثبت و برای دیگری منفی ارزیابی می‌شود گفت: کاهش و یا ثبات قیمت در شرایط فعلی به نفع خریداران و نیازمندان واقعی مسکن خواهد بود و از طرف دیگر امکان سرمایه‌گذاری را برای اقشار خاص کاهش خواهد داد و وظیفه ما اجرای تعادل بین این دو گروه مسکن است.

مظاهریان درخصوص اینکه تورم در بازار مسکن تاثیر گذاری است ادامه داد: ماباید انتظار تاثیر گذاری تورم را بر روند بازار مسکن داشته باشیم 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: اقتصادی ، راه ، شهرسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۸
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۴
قیمت مسکن به سال 89رسیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این دیگه ازاون حرف ها بود