سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی کودک گروگان گرفته شده سراوانی

فرمانده انتظامی سراوان گفت: کودک 10 ساله‌ای که توسط دو نفر آدم‌ربا در سراوان ربوده شده بود، شب گذشته در یک عملیات پلیسی آزاد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛محسن داوودی امروز اظهار کرد: در تاریخ سوم آبان ماه جاری و در تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر اینکه پسربچه‌ای 10 ساله توسط دو نفر با سرو صورت بسته با استفاده از یک دستگاه موتور سیلکت در سراوان ربوده شده که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی سراوان افزود: بلافاصله پس از دریافت این خبر کارگاه‌هان پلیس آگاهی به محل اعزام شده و بررسی‌های تخصصی خود را به طور گسترده آغاز کردند.
 
این مسئول با بیان اینکه خانواده فرد ربوده شده در این ماجرا به کسی مظنون نبوده‌اند، ادامه داد: کاراگاهان و اعضای تیم‌های تخصصی پلیس با انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی و پشتیبانی‌های فنی پلیس آگاهی استان توانستند سرنخ‌هایی از یکی از آدم ربایان به دست آورند.
 
این مسئول با اشاره به اینکه آدم‌ربایان درخواست 200 میلیون تومان وجه نقد کرده بودند، افزود: کارگاه‌هان پلیس شب گذشته پس از شناسایی محل اختفای یکی از متهمان، او را در یک عملیات سریع و هدفمند پلیسی دستگیر کردند.
 
داوودی گفت: متهم دستگیر شده در تحقیقات تخصصی به ربایش کودک 10 ساله با همکاری یک نفر دیگر اعتراف کرد که کاراگاهان در ادامه رسیدگی به پرونده در یک عملیات، ضمن دستگیری متهم دیگر موفق به آزادی کودک ربوده شده، شدند.
 
وی بیان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم افراد سابقه‌دار و مخلان امنیت اجازه نخواهد داد این افراد سودجو خللی به امنیت پایدار منطقه وارد کنند و برخورد پلیس با این افراد قاطع خواهد بود.


 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
  
منبع : فارس
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.