سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

تصویب اعتبار برای پدافند غیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: ۳۱۹ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی و عمرانی برای اجرای پدافند غیرعامل تاسیسات آب و فاضلاب هرمزگان تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ حسین خادمی افزود: اجرا و پیگیری طرح های مقابله با خشکسالی با پیش بینی بودجه ۲۰۵ میلیارد ریال شامل حفر و تجهیز چاه ها، احداث خطوط انتقال و اصلاح شبکه در همه شهرها، انجام کامل مطالعات تامین آب اضطراری در شهرها است.

وی گفت:خرید یک آزمایشگاه سیار با اعتبار۲۰۰ میلیارد تومان و پیاده سازی دستورالعمل الگوی حفاظت بهینه از تاسیسات تامین آب برای تکمیل نصب دوربین های حفاظتی در تاسیسات با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان از دیگر طرحهای اجرایی پدافند غیرعامل دربخش آب و فاضلاب است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: تاکنون ۵۵ درصد از طرح تهیه و به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی مکانی یا توصیفی (GIS) انجام شده است.

 خادمی گفت: در بخش طرح های مقاوم سازی تاسیسات، طرح بازسازی تصفیه خانه و۱۰ طرح دیگر با اعتبار برنامه ریزی شده ۲۱۰ میلیارد ریال هم در حال اجراست.

 وی افزایش پایداری و کاهش آسیب‌پذیری نیروی انسانی، ساختمان‌ها و تاسیسات و تجهیزات زیربنایی آب‌رسانی را از اهداف اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل در تاسیسات آب و فاضلاب عنوان کرد.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.