سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

سیستان وبلوچستان میزبان پیکر مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس

دهم آبان ماه سیستان وبلوچستان میزبان سه شهید گمنام دفاع مقدس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز زاهدان، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: نیمه دوم محرم میزبان پیکر مطهر سه شهید گمنام جهت خاکسپاری در استان هستیم.

سرهنگ دهقان افزود: از این سه شهید یک شهید در فرماندهی انتظامی زاهدان و دو شهید در دانشگاه ولایت ایرانشهر به خاک سپرده خواهند شد.

وی ادامه داد: پیکر مطهر شهدا صبح روز یکشنبه 10 آبان با پرواز تهران به زاهدان منتقل می شوند و یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مهدیه آستان شهدای گمنام زاهدان مراسم وداع و صبح روز دوشنبه 11 آبان، پیکر مطهر شهید متعلق به زاهدان تشییع و در فرماندهی انتظامی به خاک سپرده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد آل رسول ایرانشهر مراسم شب وداع برگزار و صبح سه شنبه مراسم تشییع و خاکسپاری شهیدان متعلق به این شهر در دانشگاه ولایت انجام خواهد شد.

سرهنگ دهقان گفت: شهید متعلق به زاهدان 25 ساله در عملیات محرم در تاریخ 1/8/61 در منطقه شرحانی عراق به شهادت رسیده و دو شهید متعلق به ایرانشهر نوزده و بیست ساله در عملیات والفجر مقدماتی در تاریخ 17/11/61 در منطقه فکه به شهادت رسیده اند.

گفتنی است عملیات های والفجر و محرم به عنوان تعقیب و تنبیه متجاوز در خاک دشمن انجام شده است که پیکر این سه شهید در خاک عراق بعد از تحقیق و تفحص و انجام آزمایش های dna به کشور منتقل شده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.