سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

12 کشته و 48 مصدوم در 4 روز آبان در جاده های آذربایجان شرقی

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی از مرگ 12 نفر و مصدومیت 48 نفر بر اثر وقوع 7 سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان در طی 4 روز نخست آبان ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ جواد ناموران گفت: در مدت مشابه سال گذشته در 5 سانحه رانندگی 7 نفر جان باخته و 48 نفر نیز مصدوم شده بودند.

وی گفت: در بررسی علت تامه وقوع این سوانح رانندگی، 5 نفر به خاطر انحراف به چپ، 3 نفر به دلیل عدم توجه به جلو و 3 نفر نیز به علت تخطی از سرعت مطمئنه فوت شده اند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی یادآور شد: بیشتر این تصادفات نیز در محورهای اهر تبریز و مراغه هشترود به وقوع پیوسته اند.

وی با اشاره به لغزندگی جاده ها با توجه به بارندگی های اخیر از رانندگان خواست حتما سرعت مطمئنه را رعایت کنند و منظور از رعایت سرعت مطمئنه اینکه اگر در جاده با خطر مواجه شویم قبل از برخورد با خطر وسیله نقلیه را کنترل کنیم.

سرهنگ ناموران با تاکید بر کنترل فنی وسایط نقلیه قبل از حرکت در جاده ها گفت: رانندگان باید در جاده ها متناسب با ترافیک محل و وضعیت آسفالت و جاده حرکت کنند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی همچنین از اجرای طرح اجبار در استفاده از گل گیر در کامیون ها و وسایط نقلیه سنگین از فردا در جاده های استان خبر داد و گفت: درصورت عدم رعایت این موضوع، خودرو متوقف شده و به پارکینگ هدایت خواهد شد.
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.