سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان عمومی تبدیل شود

استاندار اردبیل گفت: اقتصاد مقاومتی به عنوان تحول بخش اقتصاد ایران باید به یک گفتمان عمومی تبدیل شده و رواج یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش افزود: اقتصاد مقاومتی تنها مختص حاکمیت و دولت نیست، باید تمامی آحاد جامعه درآن درگیر شده و نقشی در تحقق آن داشته باشند.

وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی توجه و همت تمام بخش های جامعه را طلب می کند و مدیران اجرایی نیز در اجرای برنامه های آن نباید دچار روزمرگی شوند، بلکه باید به صورت ویژه آن را دنبال کنند.

استاندار اردبیل گفت: هم اکنون بخشی از مقررات و روندکاری دستگاه های اجرایی امکان عملیاتی کردن و تحقق هدف های اقتصاد مقاومتی را ندارند و باید این دستگاه ها متناسب با اهداف تعیین شده در این اقتصاد، برنامه های خود را تغییر داده و با آن هماهنگ شوند.

خدابخش افزود: مدیران اجرایی باید به موضوع اقتصاد مقاومتی به دور از فعالیت های عادی نگریسته و به صورت عملیاتی به آن بپردازند.

وی بیان کرد: در اقتصاد مقاومتی تنها رسیدن به خودکفایی داخلی مد نظر نیست بلکه در آن دست یابی به یک اقتصاد توانا با نگاه فراملی مورد توجه است .

خدابخش افزود: نگاه اقتصادی در کشور تنها محدود به بازارهای داخلی نیست ، اقتصاد مقاومتی خروج تولید داخلی از مرزها و فتح بازارهای جهانی را دنبال می کند.

وی دستیابی به ثبات اقتصادی، تولید باکیفیت بالا، ریشه کنی فقر و بیکاری و ایجاد رفاه پایدار در جامعه را از دیگر هدف های اقتصاد مقاومتی برشمرده و تصریح کرد که تاکیدهای مقام معظم رهبری در این باره باید به نحو مطلوب اجرایی گردد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.