سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امير سياری :فناوری‌های نيروی دريايی هميشه بروز است

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران گفت:نيروی دريایی از سطح فناوری بالايی برخوردار است که امیدواریم با همکاری دانشگاه آزاد قزوین از علم و دانش پژوهشگران این دانشگاه در نيروی دريايی استفاده نماييم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،امير دريادار حبيب‌الله سياری فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران ضمن بازدید از دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی قزوين در جمع پژوهشگران،هدف از اين بازديد را ارتباط بين اين دانشگاه و نيروی دريایی عنوان کرد و افزود:به عنوان يك ايرانی افتخار می‌کنم كه چنين دانشجوهايی داريم .

وی با تبريك موفقيت‌ها و مقام‌های جهاني كسب شده توسط پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی قزوين ،گفت: قبلا اخباری مبنی بر موفقيت‌های  دانشگاه آزاد اسلامی قزوين شنيده بودم و امروز بابت دستاوردها و تلاش این دانشجويان تبريك مي‌گويم.

دكتر سياری با بيان اينكه اين توانمندی‌ها در كشور قابل تقدير است ،اضافه کرد :علاقه‌مندی دانشجويان بالا و خوشبختانه اقدامات مناسبی هم در اين زمينه انجام شده است كه اميدواريم مورد حمايت همه جانبه  همه مسئولان كشور قرار بگيرد و اين فكر و خلاقيت پژوهشگران موجب توسعه كشور شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران با بیان اینکه نيروی دريايی ،نيروی تجهيزات محور است ،خاطر نشان کرد: نيروی دريایی با فناوری‌های هميشه بروز از سطح بالایی برخوردار است ،یادآور شد: اگر از تجهيزات مناسب برخوردار نباشيم نمی‌توانيم در زير درياها قرار بگيريم و انجام وظيفه كنيم.

دكتر سياری ادامه داد: اميدواريم اين سفر بابی باشد تا از علم و دانش دانشگاه در نيروی دريايی استفاده نماييم.

امير دكتر سياری گفت : ما اين آمادگي را داريم كه پژوهشگران از امكانات آموزشی نيروی دريايی بازديد تا با دريا بيشتر آشنا شوند که با آشنايي بيشتر بهتر بتوان از علم و دانش آنها استفاده نماييم./ف

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا را کليک کنيد. 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.