سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

4 جوان فلسطینی در یورش صهیونیست ها مجروح شدند

نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینی ها در شرق اردوگاه البریج در مرکز غزه چهار فلسطینی را مجروح کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، منابع پزشکی اعلام کردند نظامیان صهیونیست سه شنبه شب به سوی فلسطینی ها در شرق اردوگاه البریج گلوله های جنگی شلیک کردند.

منابع پزشکی افزودند چهار جوان فلسطینی در حمله نظامیان اشغالگر زخمی شدند.

از آغاز انتفاضه سوم فلسطینی ها که از ابتدای ماه اکتبر آغاز شد ، نظامیان صهیونیست بارها به تظاهرات فلسطینی ها در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن و نوار غزه حمله و دهها فلسطینی را شهید یا زخمی کرده اند.

در همین حال منابع خبری در نوار غزه اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی برای ممانعت از حملات مبارزان فلسطینی از چهار روز پیش کار ایجاد موانع ( سنگرهای ) خاکی را در امتداد خط تماس مرزی فلسطین اشغالی با نوار غزه آغاز کرده است.

این منابع افزودند رژیم صهیونیستی به شدت نگران است نظامیان این رژیم مستقر مرزهای جنوب فلسطین اشغالی با نوار غزه هدف حملات تک تیراندازهای فعالان فلسطینی قرارگیرند.

وزارت بهداشت فلسطین هم سه شنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد با شهادت دو جوان فلسطینی در کرانه باختری رود اردن شمار شهدای فلسطینی از آغاز انتفاضه جدید در 28 روز گذشته به 63 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت افزود نظامیان اسرائیلی در این مدت 45 فلسطینی را در کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی و 17 جوان دیگر را در نوار غزه به شهادت رساندند . 14 تن از شهدای فلسطینی نوجوان هستند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.