سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایوانکوویچ:

سورپرایزم قراردادن سوشا در خط حمله است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری گفت: برد مقابل ملوان بهترین دعوت برای حضور هواداران در ورزشگاه است.

به گزارش خبرنگار ورزش فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: ما در بازی روز جمعه شاهد نمایش بزرگ خواهیم بود و این بازی بهترین دربی آسیا است، امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و خیلی خوشحالم که به عنوان مربی در این بازی هستم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: فلسفه بازی ما تهاجمی است بخاطر همین امکان دارد گل بخوریم اما تمایل داریم بیشتر از حریف گل بزنیم و نتیجه بازی مشخص نیست اما همه بازیکنان پرسپولیس با انگیزه هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: من در نهایت یک ساعت قبل از بازی ترکیب را اعلام می‌کنم و مابقی ترکیب‌های اعلام شده دروغ است، همچنین فکر نمی‌کنم مشکل مصدومیت داشته باشیم.

برانکو اظهار داشت: لیگ ایران، لیگ خوب و جدی است تاکید می‌کنم این بازی بزرگترین بازی آسیا است  همچنین دربی همواره جذاب و جالب بوده است و همه  برای ارائه بازی خوب تلاش می‌کنند.

وی در پاسخ به اینکه سوپرایزش برای این بازی چیست گفت: چیز خاصی نیست مگر اینکه سوشا را در خط حمله قرار دهیم.

وی بیان کرد: از لحاظ فیزیکی آماده هستیم دربی بازی خاصی است و همه هواداران دو تیم برای پیروزی تیمشان به ورزشگاه می‌آیند. رعایت و احتیاط باعث می‌شود که دربی کم گل شود اما این قضیه باعث نمی‌شود که ما فلسفه بازی را فراموش کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد معایب استقلال درفاصله خط دفاعی‌اش بیان کرد: من این قضیه را قبول ندارم، از شما سوال می‌کنم استقلال چندم جدول است این تیم صدر نشین لیگ است و دیروز هم قهرمان فصل گذشته را شکست داده است. استقلالی‌ها خیلی قدرتمند هستند.

برانکو در مورد اینکه گفته می‌شود وی سیستم بازی را تغییر داده و به سانت از جناحین تاکید دارد بیان کرد:  مگر شما مربی هستید، ممنون از مشورتی که دادید اما ما از روش‌های مختلف برای رسیدن به گل استفاده می‌کنیم. قبل از هر چیز دوستی بین دو تیم  خیلی واضح و شیرین است ما حریف بزرگی برابرمان داریم و به همین دلیل پیر.زی در مقابل آنها بزرگترین شیرینی‌ است.

وی بیان کرد: تیم استقلال همشهری ما است و هواداران این تیم به ما 4 نشان می‌دهند و من از این قضیه ناراحت نمی‌شوم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من با هواداران موافق هستم که برای برد به تماشای این بازی می‌آیند، همچنین از بازیکنان بیشتر از خودم توقع دارم به هر حال ما در لیگ و جام حذفی باید برای پیروزی تلاش کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.