سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

نهمین کنگره علوم بالینی دامپزشکی سراسر کشور در تبریز

نهمین کنگره علوم بالینی دامپزشکی سراسر کشور در تبریز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به گفته معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور این همایش با هدف تبادل آخرین یافته های علوم دامپزشکی میان محققان ، استادان و دامپزشکان و همچنین به روز کردن اطلاعات در این حوزه می باشد.

هاشم زاده گفت : با توجه به این که دامپزشکی علم سلامت دام و جامعه انسانی می باشد ، مسئولیت سازمان دامپزشکی هم به تبع آن بسیار گسترده است و سعی می کند با تلاش و نظارت های مستمر سلامت جامعه را بهتر و بیشتر تامین کند.

وی وضعیت دامپزشکی کشور را در منطقه بسیار مناسب و حتی سرتر از دیگر کشورهای منطقه دانست و افزود : در سطح دنیا نیز از کشورهای مهم و مطرح حوزه دامپزشکی هستیم.

دبیر اجرایی نهمین گردهمایی دامپزشکان علوم بالینی ایران نیز گفت : این کنگره سال گذشته در دانشگاه شیراز برگزار شد واز یک سال پیش برنامه‌های مقدماتی این کنگره آغاز شده بود.

اسدپور افزود : کمیته‌های انتشارات، سمعی و بصری و مقالات از جمله بخش‌های فعال این کنگره هستند و 475 مقاله در قالب سخنرانی ، پوستر و پانل ارائه شده خواهد شد..

به گفته دبیر اجرایی نهمین گردهمایی دامپزشکان علوم بالینی ایران در کنار این کنگره سومین همایش لنگش نشخوارکنندگان نیز برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.