سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارزیابی کیفیت برنامه‌های تحول نظام سلامت در مرکز بهداشتی درمانی استان فارس

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر امروز خود به شهرستان های استان فارس، به مرکز بهداشتی درمانی شهر ایج رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر سید حسن هاشمی با اتمام بازدیدها و برنامه های شهرستان داراب، عازم شهرستان استهبان شد و از مرکز بهداشتی درمانی ایج از توابع این شهرستان بازدید کرد.

کیفیت اجرای برنامه های تحول نظام سلامت در این مرکز از نگاه وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بررسی و توصیه های لازم در این باره از سوی دکتر هاشمی  به دست اندرکاران مرکز ارائه شد.

همچنین دکتر هاشمی در این دیدار با کارکنان و نیز مراجعه کنندگان به مرکز بهداشتی درمانی ایج گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان مسایل آنان قرار گرفت.

مرکز بهداشتی درمانی شهر ایج، سه پزشک، دندانپزشک، کارشناسان بهداشت خانواده، مبارزه با بیماری ها، ماما، بخش اورژانس، آزمایشگاه و تسهیلات رایمانی دارد.

 در این بازدید، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مهندس سقایی نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی، محمد مهدی شرفی فرماندار استهبان ، حجت الاسلام و المسلمین خاوری نماینده ولی فقیه و امام جمعه استهبان و اعضای شورای شهر ایج، وزیر بهداشت را همراهی کردند.

وزیر بهداشت پس از بازدید از این مرکز بهداشتی درمانی، عازم شهرستان استهبان شد.

 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.