سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحانی : امیدوارم استارت موفقیت های فدراسیون کاراته در اندونزی باشد

مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته گفت : امیدوارم آرامشی که با حضور طباطبایی در کاراته وارد شده ادامه دار باشد و فدراسیون کاراته سر و سامان گیرد و استارت موفقیت هایش در اندونزی زده شود.

در همین رابطه حسن روحانی مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت : ساعت 10 صبح امروز ، سرپرست فدراسیون با حضور در محل تمرین تیم های ملی پایه ، به مدت یکساعت تمرینات تیم های ملی را زیر نظر و با ملی پوشان گفتگوی صمیمانه ای داشتند . 
روحانی ادامه داد : سرپرست فدراسیون قول جایزه نفیس را به مدال آوران دادند و خیلی صمیمی و خدومانی به ملی پوشان به گفتگو پرداختند و در مدت حضورشان روحیه خوبی به ملی وپوشان دادند.
مربی تیم ملی با تشکر از رییس فدراسیون سابق بیان داشت : به هر حال وی نیز تلاش خود را انجام داد، امیدوارم آرامش نسبی که با حضور طباطبایی به کاراته وارد شده است ،ادامه دار باشد و فدراسیون کاراته نیز سر و سامان یابد و استارت موفقیت های کاراته در اندونزی خورده شود.
وی ، با اظهار رضایت از وضعیت ملی پوشان بیان داشت : همه مای پوشون در شرایط خوبی قرار دارند و شکر خدا هیچ مصدومی نداریم و وضعیت تیم خیلی عالی است و من خیلی امیدوارم که تیم نتایج خوبی را رقم زند.
روحانی عنوان کرد : در اردوی پایانی که از روز گذشته آغاز شده و تقریبآ تا اعزام ادامه دارد، وارد کارهای سرعتی شده ایم و فشار تمرینات بالاست و البته زمان تمرین را کمتر کرده ایم.
وی ادامه داد : بیشتر روی ایرادهای بچه ها کار می کنیم و ملی پوشان در این مرحله در فاز مبارزه قرار دارند و انشااله مرحله نهایی تمرینات در اندونزی پیگیری خواهد شد .
روحانی در پایان با تشکر از زحمات کادر فنی گفت : از مربیان تیم های ملی تشکر می کنم که واقعآ با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کردند ، همچنین تک تک ملی پوشان با وجود امکانات کم ،از جان و دل مایه گذاشتند و زحمت کشیدند ، امیدوارم مزد زحماتشان را بگیرند .

انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.