سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

رکورد بی سابقه تخلیه آهن در منطقه ویژه اقتصادی

منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) طی ماه های اخیر موفق شده است که ارقام جدیدی در زمینه تخلیه و بارگیری انواع کالا با بهره گیری از توان بخش خصوصی کسب نماید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خوزستان ؛ در جریان تخلیه یک فروند کشتی خارجی حامل آهن آلات در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، رکورد قابل ملاحظه کسب شده جدید، 15 هزار و 729 تن در یک روز کاری می باشد ، رکود قبلی در این زمینه به میزان قابل توجهی بهبود یافت. 

جانشین معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به کسب رقم جدیدی در زمینه ی شاخص نرخ تخلیه آهن آلات طی مهرماه سال جاری اظهار داشت: با بهره گیری از توان نیروهای عملیاتی مجرب و آموزش دیده و در شرایط کاملا ایمن و تحت نظارت کارشناسان بندری،زمینه ی لازم برای کسب این رقم بی سابقه در این مجتمع بزرگ بندری میسر گردید.

 ناصر زاده، حفظ آماده به کاری و به کار گیری تجهیزات متناسب با حجم و نوع محمولات و برنامه ریزی عملیاتی را از عوامل حصول این موفقیت برشمرده و افزود: بهبود شاخص های عملیاتی از جمله نرخ تخلیه کالا با هدف جلب رضایت بیشتر صاحبان کالا و خطوط کشتیرانی از اهم اهداف این اداره کل می باشد.

 جانشین معاون دریایی و بندری با اشاره به رکورد قبلی در زمینه شاخص نرخ تخلیه معادل 13هزار و 449تن  که طی آبان ماه سال 88 به دست آمده است، بیان کرد : این مجتمع بزرگ بندری موفق شده است که متناسب با حجم و نوع کالای کشتی های ورودی، برنامه ریزی مناسب از جمله اختصاص اسکله ی مناسب برای پهلو دهی، انبار و محوطه بار انداز و تجهیزات ویژه، زمینه را برای تسریع در روند تخلیه  کالا را فراهم بیاورد.


انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.