سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

مشهد میزبان همایش نظارت بر موسسات گردشگری کشور

معاون گردشگري خراسان رضوي از برگزاری همايش تخصصی نظارت بر تاسيسات و موسسات گردشگری، با حضور ناظرينی از سراسر كشور به ميزبانی مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان در نشست کمیته هماهنگی نظارت بر تاسیسات و موسسات گردشگری گفت: همایش نظارت بر تاسیسات و موسسات گردشگری با هدف بررسي راهكارهاي تقويت نظارت بر تاسيسات گردشگري، افزايش تعامل و هم انديشي ناظرين و بررسي جديدترين روش هاي نظارت بر تاسيسات گردشگري و بهبود كيفيت خدمات در واحدهاي گردشگري برگزار می شود.

سيد جواد موسوي افزود: اين نشست تخصصي طی دو روز با حضور 60 نفر از ناظرين تاسيسات گردشگري و كارشناسان و مديراني از استان هاي مختلف كشور برگزار می شود.

وي محورهای این همایش را نگاهي به آئين نامه تاسيسات گردشگري و فرايند نظارت بر آن ها، مديريت منابع انساني و الگوهاي رفتاري و ايمني و بهداشت و معماري در هتل كيفيت خدمات در صنعت هتلداري با تاكيد بر نقش آموزش، آشنايي با ضوابط و مقررات كاربردي دفاتر خدمات مسافرتي، معرفي سامانه صدور مجوز بند ب اعلام کرد.

در این جلسه همچنین، مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي گفت: همه دستگاه هاي عضو كميته به صورت يد واحد هستند و بايستي خدمات مطلوب و و در شان پايتخت معنوي ايران ارائه شود.

حسین زارع صفت انسجام بخشي بين دستگاه هاي متولي امر گردشگري در استان را از اقدامات موثر دانست و تصریح کرد: با افزایش نظارت بر تاسيسات گردشگري به ويژه واحدهاي اقامتي خدمات به زائران و مسافران بهتر ارائه می شود و قداست شهر امام رضا(ع)، حفظ می شود.

وي افزود: اطلاع رساني مناسب و شايسته در رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي، پرهيز از ارائه اطلاعات نادرست، و جلوگيري از آسيب رساندن به فضاي معنوي مشهد مي تواند ما را در خدمت رساني به زائران و گردشگران بيش از پيش موفق بدارد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.