سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستور ویژه رئیس سازمان غذا و دارو برای توزیع داروی سل سپت

عضو هیئت امناء انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور، گفت: مشکلات پیرامون توزیع داروی بیماران پیوند کلیه و سایر بیماران پیوند اعضا با دستور ویژه ریاست سازمان غذا و دارو بزودی برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داریوش آرمان عضو هیئت امناء انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور گفت: متاسفانه از چندی قبل شاهد نوسانات و کمبودهایی درباره توزیع داروی سل سپت-نگهدارنده عضو پیوندی-بودیم که اعتراض‌های جدی بیماران از سراسرکشور را بدنبال داشت.

دبیر سابق هیئت مدیره انجمن بیماران کلیوی خاطرنشان کرد: بدنبال اطلاع از این موضوع بلافاصله پیگیریهای فوری برای رفع این کمبود در دستور کار مدیر عامل و مسولان انجمن بیماران کلیوی قرار گرفت.

آرمان تصریح کرد: بدین ترتیت به تازگی جلسه‌ای فوری با دکتر دیناروند ریاست سازمان غذا و دارو برگزار شد و ایشان نیز بلافاصله دستور توزیع گسترده داروی سل سپت را صادر کردند. که امیدواریم براساس توافقات صورت گرفته از چند روز آینده شاهد توزیع گسترده این دارو در سراسر کشور باشیم.

معاون ارتباطات و بین الملل انجمن بیماران کلیوی کشور در پایان از بیماران پیوند کلیه و خانواده هایشان درخواست کرد ضمن پرهیز از نگرانی و با مدیریت بهینه مصرف داروهای موجود تا چند روز آینده برای دریافت سهمیه دارویی - پس از تماس با داروخانه های توزیع کننده سل سپت و اطمینان از موجود بودن دارو- برای تهیه آن اقدام نمایند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.